Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Gorzów Wielkopolski
1969 cm3
187 Nm
9.00 s
Seryjna Alfa. Wczesniej jeździła we Włoszech. Moja miłość...
- przebieg 191 000
- kolor ciemny grafit metallic
- el. lusterka
- el. szyby z przodu
- seryjne niebieskawe szyby
- centralny zamek
- immobiliser
- climatronic
- sportowy filtr powietrza K&N
- żarówki H1 Philips Blue Vision (ale to raczej nie tuning ;)
- czerwone zaciski
- usunięty kat. i przedni tłumik
- malowana pokrywa VHT
**update**
- sprężyny -40mm
- alufelgi "17 Novitec N6 przemalowane na biało
ponad 150KM póki co w zupełności wystarcza.
od 3-4 tys/obr. brzmi świetnie.
szkoda że u dołu silnika jest nisko zawieszony łącznik miski, przez co 2 razy już musiałem naprawiać cieknącą miske ://
- chuchane i dmuchane, co teściowa często chwali :D
- drewniana sportowa kierownica AR - drewniana gałka
- wszystkie żarówki we wnętrzu zmienione na LED
- tylna półka z roletą od V6
- 40mm na mieście masakra. ale za miastem po zakrętach śmiga jak bolid!
- przód Mikoda nawiercane + nacinane, klocki TRW
Clarion + głośniki Alpine
OS-y gdzies w czeskich górach :D
Drogi w górach w okolicy Kłodzka - troche dziurawe ale jakie zakręty!
w planach:
sportowy wydech, stożek
Marzenie - spojler Zendera na tylną klape. z tym że w Polsce nigdzie takiego nie ma ://////
+ dźwięk silnika
+ dynamika
+ nienajgorsze spalanie
+ zawieszenie poza miastem spisuje się świetnie
- zbyt sztywne zawieszenie na dziurawe drogi
- nisko zamontowany łącznik przy misce olej.
- na dziurach robi się głośno w kabinie
- elektryka
- brak airbagów
- złośliwość użytkowników innych aut
VMAX - 223kmh GPS (230kmh licznik)
hmm... to ze jestem cały i zdrowy. Mimo że czasem człowiek traci rozum za kółkiem Alfa nie zawiodła w takich sytuacjach
Alfa Romeo 155 Q4