Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Warszawa
2497 cm3
167 KM
221 Nm
8.50 s
Mazda 626 GT, czyli topowa odmiana rodzinnej japońskiej limuzyny. Auto otrzymało w porównaniu do wersji 1.8/2.0 widlasty silnik, wzmocniony układ jezdny oraz kompleksowe wyposażenie. Ten egzemplarz został kupiony w polskiej sieci dealerskiej, edycja specjalna na kraje Europy Wschodniej i skandynawskie.
Kilka drobiazgów typu zmienione kierunki boczne, alu-oringi zegarów, alufelgi 16-calowe od modelu 323F GT, utwardzone sprężyny oraz lżejsze koło zamachowe i skrócona skrzynia biegów z niższych silników V6 Mazdy. Fabryczne spojlery.
Elastyczne V6 okraszone wspaniałą kulturą pracy... Uwaga, jego dźwięk uzależnia! Na niskich obrotach tylko szumi, powyżej 3 tysięcy skutecznie ciągnie ważącą 1275 kg 626 do przodu. Dodatkowo posiada system komór rezonansowych VRIS zwiekszajacych dynamikę na wysokich obrotach.
Niepowtarzalny projekt deski rozdzielczej idzie w parze z doskonałą funkcjonalnością. Z przodu ilość miejsca wystarczająca, z tyłu już nie. Bagażnik średniej wielkości. Przytulnie.
Miękkie, komfortowe, chociaż ze sporą rezerwą bezpieczeństwa. Napiszę więcej po dłuższym użytkowaniu ;)
Blaupunkt Kingston MP35 + 6 fabrycznych głośników i elektryczna antena.
My, Mazury, muzyka... Dziura w dachu i gwiazdy.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=26450
Bądź piękna!
+ dynamika
+ kultura pracy silnika
+ komfort
+ prezencja
+ Mazda
- zwrotność
- przestrzeń na tylnej kanapie
- kilka drobiazgów
Stan po 13 latach użytkowania... Siódma Mazda.
www.mazdaspeed.pl - wirtualny przylądek Maździarzy
929 HD 1992-1996