Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Zielona Góra / Zgorzelec
1500 cm3
82 KM
114 Nm
15.00 s
Autko kupiłem w czerwcu 2006 roku z przebiegiem 76500 km. Wcześniej jeździł nim starszy Pan, który nie za bardzo o niego dbał. Parę rzeczy było w nim do zrobienia, aby nadawał się do jazdy - zablokowane tylne hamulce i inne typowe dla starszych polonezów historie :)
Tylko optyczny : zmieniony kolor osłony chłodnicy na srebrny, srebrne listwy na zderzakach, srebrne ramki tablic rejestracyjnych i takie tam drobiazgi.
Felgi aluminiowe O.Z.
Seryjny motor FSO 1500, jeździ na oleju mineralnym. Na wiosnę 2007 r zaczął palić 1l oleju na 1000 km :)
Okazało się, że poszły uszczelniacze zaworowe. W wakacje wymienione i jak do tej pory oleju nie ubywa :)
Podświetlenie zegarów zmienione na niebieskie (diody).
Centralny zamek i elektrycznie sterowane szyby montowałem sam :)
Seria FSO
Bez rewelacji, ale działa :)
Radyjko JVC na MP3, 10-tki 60 W w drzwiach i w tylnej półce.
1) Podczas przejazdu do Zielonej Góry 40 km przed celem podróży pękł mi prawy tylny resor. Niezapomniane przeżycie, a huk taki, jakby pół samochodu odleciało :))
2) Podróż ze Zgorzelca do Zakopanego autostradą A4. Średnia prędkość 130-140 km/h, na prostej poszedł 160 km/h. I to wszytsko na LPG ! :)
Zrobienie podgrzewanych lusterek.
I coś co jeszcze do głowy przyjdzie :)
Plusy :
- bardzo tanie części
- prosta konstrukcja, wszystkie naprawy robię we własnym zakresie
- ekonomiczna jazda na LPG
- wygodny
Minusy :
- mógłby się trochę lepiej zbierać, chociaż i tak nie jest najgorzej :)
- brak wspomagania, ale do tego też można się przyzwyczaić :)