Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Warszawa
1721 cm3
73 KM
127 Nm
12.30 s
Moje drugie własne autko, pierwszy standardowo Polonez :P Z Renią dobrze się rozumiemy już od prawie 2 lat, nigdy mnie nie zawiodła. Byliśmy razem w różnych ciekawych miejscach, prawie zawsze bezproblemowo (raz pękła linka sprzęgła).
Założona kierownica z wersji Baccara oraz mieszek drążka zmiany biegów z wersji 16V. W planach założenie seryjnej lotki na tylnej klapie. Ogólnie jestem zwolennikiem podkreślania urody auta korzystając z seryjnych gadżetów a nie wsadzania gdzie się da lamp typu lexus.
1.7 F3N monowtrysk. Bestia to to nie jest, ale osobiście uważam za bardzo przyjemny w użyciu. Przede wszystkim bardzo wytrzymały. Niestety ma apetyt na paliwo - w mieście 9-11L weźmie, ale za to na trasie 6.5L uważam za świetny wynik. Podstawowa wada - wycieki. Jeśli z tego silnika nie leci gdzieś olej, to oznacza po prostu że nie ma już oleju :P
Standard, wrzucona tylko kierownica od wersji baccara oraz skórzany mieszek drążka zmiany biegów.
Standard, bez zmian.
Radio Alpine. Z przodu zestaw odseparowany Pioneer, z tyłu głośniki Blaupunkt. W planach wyciszenie drzwi z przodu i może jakiś wzmak..
-wygłuszenie przednich drzwi
-polerka całego auta
-seryjny spoiler na tylną klapę
-dokładka pod przedni zderzak od megane
-alufelgi 14 cali, pewnie Borbet
-lusterka elektryczne z podgrzewaniem
+superwygodne fotele
+duży bagażnik, ustawny
+wysoki moment obrotowy
+jak dla mnie - bardzo ładny wygląd
+bezawaryjność posiadanej sztuki
-wycieki na silniku
-brak szyberdachu w tej wersji
-brak klimatyzacji
..tym żeby mieć wystarczająco dużo pieniędzy, żeby zrobić z moim autem to wszystko co zaplanowałem