Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Mikołów
1598 cm3
81 KM
125 Nm
0.00 s
Kupiony a autosalonie przez moją mamę. Z dodatków które wtedy miał to felgi widoczne na zdjęciach, i jak w 90% polonezów blokada skrzyni biegów FSO-CAR-LOCK. Przez cały czas użytkowania do poważnej awarii doszło tylko raz. Większe naprawy też odbyły się tylko dwie, czyli blacharka i zapieczone hamulce.
Odkupiłem go w 2009 po zdaniu prawka. Do wyboru miałem poldka albo passata b3 kombi. Wolałem jednak klasyka ;). Po kupnie zrobiłem przegląd blacharki, usunęło się co było. Od tamtego czasu bawię się w doposażenie.
Trzecie światło Stop z Poloneza Atu. W planach chcę jeszcze wygłuszyć wnętrze, czyli maty na przednią ścianę grodziową i drzwi.
Na jednopunktowym wtrysku paliwa Abimex. Od salonu nie widział gazu i nie montaż się nie zapowiada. Zamiast katalizatora zamontowany pierwszy tłumik z gaźnikowca, jest cichszy i mniej "przytkany", lepiej się zbiera na obroty.
Seryjne fotele. Komfort zwiększają elektryczne szyby przednie oraz lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie z podgrzewaniem. Nad zabezpieczeniem auta czuwa alarm z centralnym zamkiem. Szukanie rzeczy w schowku po zmroku ułatwia jego oświetlenie. Odrobiny luksusu dodają skajowe boczki w kolorze czarnym.
Ponton :) Pływa jak amerykańskie krążowniki szos, ale lubię takie miękkie zestrojenie ponieważ jeździ się komfortowo.
No i nie ma co się w nim psuć, a mniejsze lub większe krawężniki nie robią na nim wrażenia.
Odtwarzacz mp3, usb aux od Kenwooda ze zmiennym podświetleniem, oraz bez napędu cd. Dlaczego? Bo ciężko dostać nowe radio z pomarańczowym podświetleniem na tyle krótkie by zmieściło się we wnęce. Przednie głośniki oraz tylne to 10 też od kenwooda, trójdrożne.
Każda. Najciekawsza jak poszła cewka zapłonowa i nie było iskry na 2 cylindrach. Brzmienie jak mustang bez wydechu.
Kolejna jaką zrobiłem to ponad 2 000 km przez Polskie Góry, od Polańczyka do Turoszowa :) Jedna jedyna awaria to łożysko w przednim kole, które i tak dogorywało już przed wyjazdem.
Jeszcze kilka dodatków:
- IG Relax w szaro-szare paski,
- wspomaganie kierownicy, które już mam kompletne, teraz czeka na montaż.
Plusy
+ jest jak amulet, odstrasza próżne kobiety ;)
+ przestronne wnętrze,
+ bezpieczne nadwozie,
+ prosta konstrukcja ułatwiająca naprawy i tanie części zamienne,
+ bogate wyposażenie na tle aut z tego samego okresu produkcji,
+ wytrzymałe zawieszenie idealne na polskie drogi,
Minusy:
- rdza,
Równych drogach, wznowieniu produkcji FSO.