Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Gdynia
1361 cm3
75 KM
10.15 s
Kolejna juz 205, tym razem Indiana. Green nadal na stanie, ale w zwiazku z morderczym spalaniem oleju, wolalem cos nowszego, a tym sie zajmie dziadek..A noz go w jakis sensowny sposob naprawi ;]
Spojler przod od GTi, zegary od GTi, felgi z GTi, lotka na tylna klape i podkladka pod zderzak tez z GTi.Maska od Automata na swoim miejscu, fele ATS przypominajace exipy z katalogu dodatkow. Co dalej? Moze inny silnik, moze belka na tarczach, moze przednia zawiecha z GTI. Zobaczymy.
Ojojojoj...milutko sie nim jezdzi oj tak. Niby tylko 75KM, ale zbiera sie jak dziki ;] Zaczyna lekko kopcic, ale albo mu porzadny remoncik zafunduje, albo swapa na jakis silnik z SAXO VTS czy cos w tym stylu...zobaczymy, bo mimo lekkiego brania oleju nadal jest zwawy, trzyma cisnienie i wystarczy 5 minut zeby przestal kopcic ;]
Indiana to indiana ;] Jak wyczyscze ladnie fotele to wstawie fotki.
Przod obnizony o ok.35mm, tyl jeden zabek na belce(chyba, bo nie pamietam jak to poprzedni wlasciciel robil). Ogolnie dosc sztywne, ale za to swietnie sie trzyma drogi. Belka w tym roku bedzie zrobiona ;]
Wystepuje, ale nic nadzwyczajnego nie ma na razie..troche lepiej, ale za slabo zeby sie chwalic.
Pierwsza podroz nim - wracalem z Katowic zaraz po kupnie. W okolicach Tczewa mialem "odlot" ze zmeczenia i...w Pruszczu wrocila mi swiadomosc :P Za to pozniej RedBull i 170 na obwodnicy ;]
Dodprowadzic blacharke do idealu, potem troche w audio zainwestowac.
+Peugeot
+205
+swietne fotele
+tanie czesci
-jaki znowu minus?
10.15s do setki (licznikowej) czyli jak w rzeczywistosci?? Nie mam pojecia.
205 GTi (najlepiej Griffe), 205 CTi, 505, 604 Coupe, 405T16, 205 T16
XM z 2000r. CX GTiTurbo2, DS, BX 4TC (mnarzenie scietej glowy - jedyny z tych wymienionych ktory jest niemozliwy...no ale marzenia to marzenia)
VW Corrado, ew. ladnie zachowane Scirocco
Troche tego jest.. O Porsche, Ferrari czy innych Maserrati to nawet nie pisze, bo to powinno byc oczywiste ;]