Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Świdno
1596 cm3
100 KM
141 Nm
0.00 s
Zwykła prosta e36 z silnikiem m40b16 czyli 1.6 na sekwencyjnym gazie.
Liczba cylindrów 4
Średnica cylindrów 84 mm
Skok tłoka 72 mm
Pojemność 1596 cm³
Stopień sprężania z katalizatorem 9,1:1
Stopień sprężania bez katalizatora 9,1:1
Moc maksymalna z katalizatorem 73 kW przy 5500 obr/min
Moc maksymalna bez katalizatora 75 kW przy 5500 obr/min
Obroty maksymalne 6000 obr/min (chwilowe 6200 obr/min)
Maksymalny moment obrotowy z katalizatorem 141 Nm przy 4250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy bez katalizatora 143 Nm przy 4250 obr/min
Typ układu rozrządu Pojedynczy wałek w głowicy cylindrów (SOHC)
3 ramienna kierownica, zegary stylizowane na ///M, czarna podsufitka, podświetlanie na nogi. OBC 8 przycisków
sportowe -70 przód, tył seria
Radio LG LAC 2800r głośniki przód wysoko tonowe tył 6x9 DYNORA
Przydał by się 1.8 IS ale myślę nad R6 będą pieniądze będziemy myśleć, listwy na drzwi szerokie, zmniejszenie ET. założyć w końcu hokej, mały rekinek na klapę, oraz skórzane siedzenia
Zalety
- praca silnika na sekwencyjnym gazie wprost idealna
- pięknie prezentujący się kolor metalic, niestety zdjęcia nie oddają takiego efektu jak na żywo
- felgi 16 calowe które pięknie się komponują z resztą nadwozia
Wady
- mało przestronna kabina pasażerska,
- Mało koni
- spore zużycie paliwa na wysokich obrotach, a jak wiadomo przy dzisiejszych cenach paliwa bardzo to drażni
e36 German style, coupe