Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Katowice
2417 cm3
70 KM
146 Nm
20.00 s
Żuczek zakupiony latem 2009 roku , był w stanie rozkładu przeszedł gruntowny remont blacharki , został na nowo pomalowany oraz zabezpieczony antykorozyjnie od tego czasu sprawuje się bardzo dobrze , została zamontowana belka z sześcioma reflektorami dalekosiężnymi z postojówkami ( na pierwszej fotce ) , lusterka z kamaza w ,których wszystko widać w przeciwieństwie do żukowskich , po za tym pare zmian ..
Cały układ napędowy z uaza od skrzyni biegów poprzez reduktor ,wały napędowe kończąc na mostach
Andoria 4C90 , 2417 cm pojemności , zwykły wolnossący diesel charakteryzuje się niskim spalaniem , dużą mocą bardzo , dobrze radzi sobie nawet przy pełnym załadunku oraz jak na razie zerową awaryjnością , no i jest bardzo elastyczny i żwawy pod warunkiem , że umie się go obsługiwać .
Na pierwszy rzut oka to normalne jak w każdym żuku , dopiero jak się przyjrzymy to można zauważyć dużo więcej przycisków na desce rozdzielczej , miejsce na radio własnego projektu , zegary podświetlane zielonymi ledami , dodatkowe oświetlenie deski rozdzielczej również zielonymi ledami oraz kilka innych usprawnień .
Cztery resory piórowe połączone z dwoma mostami napędowymi co daje nam 4x4
Radio kenwood z czterema głośnikami w drzwiach i dwoma potrójnymi w podszybiu co razem daje 10 głośników i całkiem przyzwoicie gra .
Nie będę o tym pisał bo i tak nikt by w to nie uwierzył , a po za tym nie dawno nastąpiło wymuszenie pierwszeństwa przez vectrę C co zakończyło się stłuczką , żuk jest troche po obijany a vectra spędzi wakacje 2011 najpierw u blacharza a później u lakiernika
założyć wspomaganie kierownicy , wymienić kabinę na podwójną tzw. rolnika ,która już czeka na remont
Zdecydowanie same plusy : niskie spalanie ( 8-9 litrów ON po mieście ) , duża moc , elastyczność silnika na pusto i pod obciążeniem , dobra zwrotność , bezawaryjny silnik diesla , duży prześwit ( zdecydowanie większy niż w większości terenówek , że o miejskich SUVach nie wspomnę .
po wielu latach przymiarek udało się go przerobić na 4x4 JEŚLI JUŻ OBEJRZAŁEŚ ZOSTAW KOMENTARZ !!!! A POSTARAM ODWDZIĘCZYĆ SIĘ TYM SAMYM
Zawsze marzyłem o posiadaniu napędu 4X4 w żuku ,ale to udało się już spełnić ,więc teraz można pomażyć o jakiejś solidnej wolnoobrotowej V8. gaz-czajka , wołga , 125p "68 ,fiat 132p , 126p BIS , zastava 1100p , polonez borewicz , bmw e32 750iL , FSD nysa , cadilac DeVille coupe ("różowy cadilac") , chevrolet G 20 , pobieda JEŚLI JUŻ OBEJRZAŁEŚ ZOSTAW KOMENTARZ !!!! A POSTARAM ODWDZIĘCZYĆ SIĘ TYM SAMYM