Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Warszawa
1598 cm3
84 KM
121 Nm
14.00 s
Polonez Caro Plus 1,6 GSi z 2001 roku w kolorze Czerwieni Skalistej (70U).
Dlaczego Polonez? Otóż zainteresowanie polskimi autami zaczęło się od poczciwego poloneza mojego dziadka. To było białe Caro z 1992 roku z wąskim zawieszeniem, metalowym podszybiem i wlotem powietrza na masce. Te auto miało trafić w moje ręce po zdaniu prawa jazdy. Niestety nie mogłem jeździć autem bez podłużnic i innych ważnych elementów konstrukcyjnych. Chciałem kupić taką samą Carówkę, ale przez dłuższy czas nie mogłem żadnej znaleźć, więc kupiłem sobie Caro Plusa, którego powoli upiększam i udoskonalam(oczywiście tylko jak fabryka przykazała). :D
Na chwile obecną Poldek ma przejechane 92 tyś. km.
Wyposażenie:
- El. lusterka,
- El. szyby,
- Alufelgi trójramienne z FSO,
- Spoiler na tylnej klapie bagażnika,
- wspomaganie kierownicy,
- centralny zamek.
Nie.
Seryjny 1,6 GSi Multipoint Injection.
Seryjne, czyste i zadbane.
Seryjne
Jakiś PIONEER i standardowe głośniczki. :P
VII Ogólnopolski Zlot aut wyprodukowanych przez FSO - Czerniewice 2011.
Utrzymać go w jak najlepszym stanie technicznym i wizualnym, aby móc się nim cieszyć przez dłuuugi czas.
Zamontować klimatyzację. :D
Jak dla mnie to ma same plusy:
+ Polski,
+ wygodny,
+ przestronny,
+ tani w eksploatacji,
+ łatwy w naprawie,
+ wyróżnia się spośród innych czterech kółek,
+ autko wzbudza zainteresowanie.
Białej Carówce na wąskim zawieszeniu. :D
Żeby FSO przetrwało.