facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez Caro 1995r

Oglądano już 3825 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez Caro »
  • Rocznik

    1995 r.

  • Właściciel

    Chicane

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Gdańsk

  • Pojemność

    1400 cm3

  • Moc

    103 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Auto zakupine za 400 zł w marcu 2010 miało posłużyć góra miesiąc po czym złomowane, ale zaskoczyło mnie niezawodnością i tak zostało, na początku grudnia 2010 seryjny silnik wyzionął ducha,w połowie grudnia 2010 za 500 zł wraz z kuzynem do działki nabyłem Poloneza Cargo ze zdrowym silnikiem OHV na przekładkę, ale trafił się Poldorover po dzwonie za 400 zł, zaczęłem zbierać inne części i tak złożyłem własnego Poldorovera wozi mnie od kwietnia 2011 prawie bez problemowo

  • Tuning

    Pakiet stylizacyjny Orciari, narazie zderzaki i atrapa, ale reszte mam i założe w najbliższym czasie

  • Silnik

    oryginalnie 1598 czyli 1,6 w wersji GLE co oznacza gaźnikowy system zasilania, obecnie auto wyposażone w silnik 1,4 GLI 16V na wielopunktowym wtrysku produkcji Rovera, zostawiłem oryginalny most 3,9 z OHV dzięki czemu jest ciut szybszy i ciut oszczędniejszy na trasie, niestety jest nieco mniej zrywny od oryginalnego Poldrovera, a Vty bieg jest cholernie długi i nie służy już do przyspieszania tylko do zbicia obrotów, jedno co spierdzieliłem to nie wymieniłem napędu prędkościomierza z Poldoroverowskiego do mostu 4,3 na ten od OHV do mostu 3,9 dzięki czemu licznik zaniża o jakieś 15% tzn pokazuje 15% mniej niż powinien (w porównaniu do nawigacji) i odległość jest 15% mniejsza niż w rzeczywistości przy 100 km na liczniku pokonałem odległość 115 km, kombinuje teraz ze wspomaganiem kierownicy

  • Wnętrze

    seria, no może trochę pozmieniana:) kierownica Raid Dino, fotele InterGroclin Standart, gałka zmiany biegów zrobiona z piłeczki golfowej mieszek zmiany biegów skórzany, elektryczne szyby przednie, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, podgrzewanie foteli przednich w trakcie konstrukcji (narazie udało się zdobyć oryginalne przełączniki z Poloneza Cargo i maty grzejne od Saab-a 9000)

  • Zawieszenie

    seryjne, ostatnimi czasy wymienione sworznie i końcówki drążków ustawiona geometria przodu

  • Car Audio

    Sony CDX111GT, w słupkach głośniki wysokotonwe Blaupunkt w drzwiach 165tki Magnat 2 drożne, sub MacAudio wzmacniacz VoiceKraft po przerobieniu po tym jak się spalił przez podłączenie aku na odwrót, nie wiem co tam teraz siedzi ale działa duzo lepiej niż w wykonaniu oryginalnym

  • Pamiętna podróż/przygoda

    he he do Poznania i z powrotem jakieś 700 km.... co w tym pamiętnego? a to że nawalił rozrusznik jak wyjeżdżałem to jeszcze na OHV, druga pamiętna podróż to wyjazd do Warszawy jakiś miesiąc po swapie z duszą na ramieniu ale się udało.... no prawie pękła mi linka sprzęgła pod nidzicą

  • Perspektywy

    mieć go, zrobić blacharkę i pomalować go w seryjny kolor, o zmianie przednich hamulców na Lucasy (komplet do montażu mam)

  • Plusy i minusy pojazdu

    +o dziwo niezawodność (no poza rozrusznikiem:))
    +przestronność
    +prosta budowa
    +tania eksploatacja

    -korozja
    -hamulce często się zapiekają (stary układ na 4rech tarczach)

  • Osiągnięcia

    180 km/h na lpg OHVką
    195,5 km/h (według nawigacji) na silniku 1,4 DOHC Rovera

  • Marzę o...

    o tym by już został do końca puki co jako dupowóz a później jako auto hobbystyczne, niestety życie stawia przed nami ciągle cos innego więc auto sprzedałem i teraz mam innego Poldorovera, tym razem oryginalnego

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat Brava
  • Saab 900
  • Keeway F-act
  • Renault Megane
  • Volkswagen Golf
  • Alfa Romeo 156

Co robią kierowcy na PJ