Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Gdańsk
1400 cm3
103 KM
0.00 s
Auto zakupine za 400 zł w marcu 2010 miało posłużyć góra miesiąc po czym złomowane, ale zaskoczyło mnie niezawodnością i tak zostało, na początku grudnia 2010 seryjny silnik wyzionął ducha,w połowie grudnia 2010 za 500 zł wraz z kuzynem do działki nabyłem Poloneza Cargo ze zdrowym silnikiem OHV na przekładkę, ale trafił się Poldorover po dzwonie za 400 zł, zaczęłem zbierać inne części i tak złożyłem własnego Poldorovera wozi mnie od kwietnia 2011 prawie bez problemowo
Pakiet stylizacyjny Orciari, narazie zderzaki i atrapa, ale reszte mam i założe w najbliższym czasie
oryginalnie 1598 czyli 1,6 w wersji GLE co oznacza gaźnikowy system zasilania, obecnie auto wyposażone w silnik 1,4 GLI 16V na wielopunktowym wtrysku produkcji Rovera, zostawiłem oryginalny most 3,9 z OHV dzięki czemu jest ciut szybszy i ciut oszczędniejszy na trasie, niestety jest nieco mniej zrywny od oryginalnego Poldrovera, a Vty bieg jest cholernie długi i nie służy już do przyspieszania tylko do zbicia obrotów, jedno co spierdzieliłem to nie wymieniłem napędu prędkościomierza z Poldoroverowskiego do mostu 4,3 na ten od OHV do mostu 3,9 dzięki czemu licznik zaniża o jakieś 15% tzn pokazuje 15% mniej niż powinien (w porównaniu do nawigacji) i odległość jest 15% mniejsza niż w rzeczywistości przy 100 km na liczniku pokonałem odległość 115 km, kombinuje teraz ze wspomaganiem kierownicy
seria, no może trochę pozmieniana:) kierownica Raid Dino, fotele InterGroclin Standart, gałka zmiany biegów zrobiona z piłeczki golfowej mieszek zmiany biegów skórzany, elektryczne szyby przednie, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, podgrzewanie foteli przednich w trakcie konstrukcji (narazie udało się zdobyć oryginalne przełączniki z Poloneza Cargo i maty grzejne od Saab-a 9000)
seryjne, ostatnimi czasy wymienione sworznie i końcówki drążków ustawiona geometria przodu
Sony CDX111GT, w słupkach głośniki wysokotonwe Blaupunkt w drzwiach 165tki Magnat 2 drożne, sub MacAudio wzmacniacz VoiceKraft po przerobieniu po tym jak się spalił przez podłączenie aku na odwrót, nie wiem co tam teraz siedzi ale działa duzo lepiej niż w wykonaniu oryginalnym
he he do Poznania i z powrotem jakieś 700 km.... co w tym pamiętnego? a to że nawalił rozrusznik jak wyjeżdżałem to jeszcze na OHV, druga pamiętna podróż to wyjazd do Warszawy jakiś miesiąc po swapie z duszą na ramieniu ale się udało.... no prawie pękła mi linka sprzęgła pod nidzicą
mieć go, zrobić blacharkę i pomalować go w seryjny kolor, o zmianie przednich hamulców na Lucasy (komplet do montażu mam)
+o dziwo niezawodność (no poza rozrusznikiem:))
+przestronność
+prosta budowa
+tania eksploatacja
-korozja
-hamulce często się zapiekają (stary układ na 4rech tarczach)
180 km/h na lpg OHVką
195,5 km/h (według nawigacji) na silniku 1,4 DOHC Rovera
o tym by już został do końca puki co jako dupowóz a później jako auto hobbystyczne, niestety życie stawia przed nami ciągle cos innego więc auto sprzedałem i teraz mam innego Poldorovera, tym razem oryginalnego