Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Koszalin
1905 cm3
130 KM
164 Nm
7.90 s
Peugeot 205 1,9 GTi 8v. Sprowadzony z Niemiec, pierwsza rejestracja w Polsce w 1995r. Autko kupione w auto-komisie w Koszalinie za 15,000zł :):),dnia 24.IV.1998 roku. Przez 9 lat, "narobiłem"123000 tyś. Łącznie ma przejechane 263000tyś. i nadal śmiga że aż miło!
*opony lato - Dunlop SP SPORT 2000 195/50/R15
*opony zima - Pirelli P600 175/60/R14
*spalanie - 7 - 14l /100km
*zamontowane CB Radio.
brak :)
orginalny XU9JA 1905cm3 130hp 8v bardzo zadbany, bez żadnego tuningu. chodzi wręcz idealnie:) zalewany BP Ultimate 98 oraz olejem Castrol GTX Magnatec 10W-40, nowa uszczelka od pokrywy zaworów i nowa pompa paliwa(zima 2006)
*czerwona wykładzina
*fotele kubełkowe - pół - skórzane
*tablica + zegarek podświetlone na czerwono
*podświetlenie popielniczki :)
ogólnie bardzo przytulnie... :):)
do wymiany...:(
radyjko Sony Xplod CDX -L550X 4x50W w drzwiach JBL (śr.13cm, 30 RMS). z tyłu nowa półeczka własnego projektu z MDF-u i 2x Ground Zero (śr. 20cm, 140 RMS) oraz 2x JBL (śr.13cm, 30 RMS). Prowizorycznie wygłuszony bagażnik :) (: jest lepiej niż było :) ps. czasami fajnie jest być audio-filem :)
ojjj,było ich troche i wszystkie nie zapomniane...
*wymiana zawieszenia
*silnik 1.9 Mi16 147hp
*fotele od 205 Gentry
*maska od 205 automatic
*czerwone pasy od 205 rally
*ladny wydech z jakiejś kwasóweczki
*alufelgi 16" z 206 cc (lato)
*alufelgi 14" speedline (zima)
to tyle, autka nie sprzedaje, takze powoli bede to realizowal
+ na zachodnim pomorzu rzadko spotykany
+ w końcu GTi
+ wrażenia przebyte z tym autkiem... bezcennę
+większość koszalińskich fur, zostaje z tyłu na światłach :)
- brak...:)
* zdumiewające...:)
* raz udalo mi sie zejsc ponizej 7l/100km. dokładnie 6,7l, to jest coś przy takim silniku :)
*wygranej w totka
*doprowadzeniu autka do takiego stanu jakiego sobie wymarzyłem.
*205 T16