Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Białystok
1800 cm3
115 KM
0.00 s
Celinę kupiłem na początek 2010 roku. Bardzo tanio w kiepskim stanie. Dorzucone zostało kilka części. Ciekła nagrzewnica i pare takich dupereli. Wszystko zostało naprawione.
Powłoka lakiernicza została odnowiona poprzez polerowanie całego pojazdu.
-czerwone pasy "CELICA" na obu bokach pojazdu
-czerwone zaciski hamulców
-czerwona pokrywa zaworów
-czerwone felgi 16" ( oryginalne od Celicy generacji VII )
1.8 7A-FE - jeden z najpopularniejszych silników w Celicach.
We wnętrzu jest jedynie założona dodatkowo skóra na kierownicę. Prócz tego żadnych modyfikacji.
Zawieszenie usztywnione przez Włochów. Ogólnie pojazd z tamtych stron został ściągnięty kilka lat temu, gdzie startował na wyścigach górskich.
Zakup Celicy 2.0 GT-Four
+ perfekcyjna linia nadwozia
+ doskonały skręt
+ świetne przyspieszenie jak na 115 KM
+ starannie wykonane wnętrze
+ samochód w świetnej kondycji mechanicznej i lakierniczej
+ 9 l benzyny / 100 km - niskie zużycie paliwa
- sportowe zawieszenie jest dosyć ciężkie na polskie drogi
- brak poduszki kierowcy gdyż jest to wersja przed liftem