Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Września
1400 cm3
89 KM
6000 Nm
10.00 s
Legenda tego auta, to w dużej mierze zasługa dwóch pierwszych serii produkcyjnych. Odznaczały się one ponadprzeciętną trwałością, niskimi kosztami eksploatacji i prostotą obsługi. Plamy na honorze pojawiły się o wraz z premierą tzw. „trójki”. W porównaniu z „dwójką” samochód znacznie wyładniał i stał się bardziej praktyczny, jednak z niezawodnością bywało różnie. W 1997 roku opatrzonego mk3 zastąpił nowy Golf- mk4.
Absolutnie żaden :)
Dość zrywny, lecz dużo słyszałem o awaryjności tego silniczka ja w każdym bądź razie się z tym nie spotkałem "Jak ktoś dba tak ma"
Ilość miejsca w kabinie Golfa powinna zadowolić rodziny, ale nie można powiedzieć żeby było go więcej niż u konkurentów. Na pochwałę zasługują solidne materiały wykończeniowe i dobre spasowanie elementów, chociaż kolorystyka wnętrza nie nastraja optymistycznie. Plus za przemyślane uchwyty na napoje.
Zawieszenie Golfów zawsze zbierało wysokie noty od kierowców ze sportowym zacięciem. Samochód faktycznie przyjemnie się prowadzi i daje spore wyczucie drogi. Trzeba przyznać, że zwłaszcza jazda po krętych górskich drogach daje sporo frajdy, o ile oczywiście nie poruszamy się samochodem z podstawową jednostką napędową.
Oryginalne Volkswagen'nowskie i głośniczki także.
Wszystkie bez wyjątku...
Myślę nad alu oczywiście VW.
+ Wygodny
+mały przebieg
+mało pali
- 1.4
prawie 200 km/h na trasie szybkiego ruchu.
Tańszej benzynie i pozdrawiam wszystkich posiadaczy Golfów :)