Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Gliwice
2521 cm3
305 KM
440 Nm
5.90 s
dobre auto na kryzys wieku średniego i nie tylko, po zakupie należy się liczyć ze zwiększonym zużyciem paliwa z jakże miłej konieczności przewiezienia całej ekipy z pracy (jeździłem wtedy do 5000 obr/min, a spalanie zawisło na poziomie 15l/100km, w funkcji "dupowóz"-jazda tak sama jak innych użytkowników naszych nierównych arterii-osiągnąłem spalanie na poziomie 8,8l/100km - właściwie powinienem o tym napisać w osiągnięciach:)
brak
5 cylindrowy, rzędowy, 20 zaworowy, wspomagany turbinką benzyniak
super foteliki, poza tym bez rewelacji, normalny focus z dzieloną i kładzioną tylną kanapą oraz właściwym klasie compact bagażnikiem
i sztywne i komfortowe, w każdym razie sprawdza się na polskich drogach, należy jednak uważać ze względu na rozmiar kół 235/35/19", łatwo uszkodzić felgę, poza tym w koleinach trzeba go trzymać mocno w ryzach , znowu niski profil się odzywa
o radiu nie wypowiadam się, bo mam cały czas off, naprawdę, silnik, tłumiki i turbina koncertują na całego i proszę mi wierzyć takie audio zadowoliłoby audiofila:)
jeszcze za wcześnie - acha wiozłem żonę z zabiegu operacyjnego na dystansie ok. 60-ciu km i szwy nie popuszczały, tak więc auto w programie "dupowóz" sprawdziło się dobrze
auto świeże, ja jestem zdrowy więc perspektywy są fajne:)
+ bawi mnie na całego, nawet rano jadąc ok. 30 km do pracy zaspany i w średnim humorze, po kilometrach czterech mam banana od ucha do ucha-nieocenione
- komputer przekłamuje (zaniża) zużycie paliwa o około 10%
+ ze względu ma mały przebieg (dopiero 600 km) nie przekroczyłem jeszcze 5000 obr/min, co wierzcie mi jest duuużym osiągnięciem w tym samochodzie, korci
+ bawiąc się nim w wyżej opisanym zakresie obrotów i tak się spociłem redukcjami, zmianami, hamowaniami, skręcaniem - nigdy jeszcze nie musiałem wykonywać tylu rzeczy tak bardzo szybko, a chce się jeszcze i jeszcze, wspaniale
trwaj chwilo jak najdłużej