Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Lublin
1998 cm3
150 KM
198 Nm
0.00 s
Buda ->Kadett 1.3 na gaźniku, 1987r
Silnik ->Astra GSi
Bodykit i "wnętrze" ->poprzedni Kadett z PJ
- Sprężyny Weitec
- Amortyzatory mts sport (jak się odbiję, to wpadną bile b8)
- Wydmuszka ;)
- Przelotowy układ wydechowy 2" na 2 tłumikach
- Niejako wymuszony dolot powietrza ze stożkiem k&n (nie miałem seryjnej puszki filtra...)
- Rozpórka tył
- Lampy tylne Irmscher
c20xe - 2.0 16v DOHC, 150km i 198Nm seryjnie, a co wpadło więcej po dolocie i wydechu? :)
Pusto... Nawet wygłuszenia spod deski rozdzielczej wydarłem, tylko 2 kubełki, niekompletna deska rozdzielcza, kierownica, pedały, pasy szelkowe i wiązka elektryczna, tyle.
Weitec-30mm
Mtz sport sportowe o skróconym skoku.
Patrz: "Silnik"
Na ustawienie zbieżności z prawie odkręconym kołem. Coś "biło", im szybciej jechałem, tym szybciej biło... Na szczęście wszystko się skończyło dobrze.
Rozpórki z przodu (góra i dół), bilstein b8, slicki na przód na drugim komplecie felg, polerka lakieru (po lakierowaniu jeszcze nie była zrobiona), założyć nakładki progowe z GSi, odizolować stożek i doprowadzić do niego dolot zimnego powietrza.
Minusy:
- sztywny strasznie
Plusy:
- dużo ich ma, ale jeden największy:
zapierdziela :)
Osiągnięciem moim zdaniem jest to, że w niecały rok własnymi rękoma go zbudowałem (nie licząc lakieru...), każdą śrubkę w tym aucie przykręcałem sam, ewentualnie z pomocą znajomych.
Marzę o tym, żeby zawsze mieć pieniądze na starty w KJS/RS i na kolejne projekty, które na pewno się pojawią ;)