Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
skorogoszcz
903 cm3
47 KM
65 Nm
14.00 s
malucha kupiłem od pewnego kolegi (zarejestrowany na PJ, który do tej pory nie usunął go ze swoich aut, chyba się bardzo przyzwyczaił ;))
ja go przerobiłem i udoskonaliłem i doprowadziłem do stanu jeżdżącego, (m.in. przełożyłem chłodnię na przód, dwukrotnie wymieniałem silniki bo poprzednie się rozpadły i wymieniłem skrzynie).
silnik z fiata 127 903ccm, skrzynia z cc700
silnik prawie seryjny, wolny dolot pusty wydech i lekki zamach
pomalowane na biało,
fotel kierowcy kubełkowy BiMarco + szelki, fotel pilota lotniczy FIAT + zwykłe pasy
podniesiona i przeniesiona bliżej kierownicy dźwignia zmiany biegów
podniesiony ręczny (za względu na drążki od biegów)
pod nogami pilota węże od chłodnicy
aha jeszcze gumowe dywaniki pod nogami xD
przód - tylne amortyzatory zalane Hipolem
tył - jak znajdę czas to przerobię tak jak przód
ogólnie to twarde, ale jaszcze za miękko, na szybkich zakrętach go za bardzo przechyla
nie ma bo nie potrzeba
KJS Nysa, kiedy to zerwało mi się mocowanie silnika i wracałem na holu 50km, zastanawiając się czy mi całkiem coś z tyłu nie odpadnie
zamykanie licznika i zdziwienie że ta wskazówka wychyla się dalej niż się kończy skala, wyciągłem wtedy ponad 140km/h, ale maluch szedł po całej drodze i przyznam że się trochę bałem
przerabiać aż mi się znudzi...
+ mocny silnik i mała masa
+ tył napęd
+ dużo przyjemności z jazdy
+ oryginalność, zwraca na siebie uwagę na imprezach samochodowych
+ tanie części
+ łatwo go przerabiać, bo jest dużo informacji o przeróbkach malucha
- bardzo duże spalanie
- ciasny i niewygodny, no ale to przecież maluch
- częste się psuje
ukończyłem nim kilka KJS,
jak na razie największe osiągnięcie to KJS Namysłów i trzecie miejsce w klasie :D
maluchu z większymi silniku, najlepiej coś w centralu i to w turbo dieslu ;)))