Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Pleśna
700 cm3
30 KM
24.70 s
Fiat 126p, mały, pogardzany ale szybki i funkcjonalny =P
Sklepany resor z przodu na 12cm, zapinki SPARCO na odydwu klapach, klatka bezpieczeństwa, przerobiony drążek stabilizacyjny (szybszy skręt), naklejki, felgi od Łady, tłumik "Michael Racing", obrotomierz.Sprzęgło od CC700 :D
Rozwiercony do 700ccm, planowana głowica o 2,5mm, polerowany gaźnik. stoczone koło zamachowe, dolot z Fiata 126p 600ccm, powiększony otwór ssący i większy zawór, odparownik, wałek "Świątek" 1343,
Obrotomierz, klatka bezpieczeństwa, kierownica "Monte Carlo",fotele lotnicze przerobione na kubełkowe i obsztye na zamówienie.
Sklepany resor z przodu na 12cm, przerobiony drążek stabilizacyjny (szybszy skręt). Bałwanki obcięte o 1 brzuch.
Silnik
Brakło jakieś 5m a przy 120 skasowałbym golfa 3 =D
-Modyfikacja klapy silnika na wydajniejszą w chłodzeniu
-Strumienica dolotu
-Stabilizator tylnego zawieszenia
-Chamulce tarczowe przód i tył
-Hydrauliczny ręczny
-Przeróbka instalacji elektrycznej alternatora
-Lepsze tylne zawieszenie silnika
-TROCHE KASY JESZCZE BY SIE PRZYDAŁO
+ rzuca się w oczy :D
+ duża ładownośc jak na tak małe auto
+ dusza dawnej motoryzacji
+ podstawowe naprawy i te mniej podstawowe mozna zrobić w domu
- czasami się mu cos dzieje ale ze względu na wiek moge mu to wybaczyć(ale za chwilę mu przechodzi)
Zamknął licznik =P
Grubej gotówce =]