Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
100lica
2000 cm3
0.00 s
sierra 2.0 DOHC 8V z Niemcowni
samochód w trakcie projektu,chociaż już w serii w doskonałym stanie,moment u dołu,więc robi spod świateł auta o 30KM mocniejsze (buda-coupeta-1070kg)
generalnie rasowa za"RS"owana ściera;)
na razie :
czerwone Jamexy obniżająco-utwardzające
klocki Ferrodo
nowe amory (ale niedługo wejdą Koni)
LSD z czterołapa
pakietRS-kierownica,dokładka,progi dociskowe(+seryjna lota dosciskowa)
uszczela pod głowicę-Goetz
silnik na większości nowych podzespołów,szlif i "dopieszczenie" elementów wydechu skatowanego pijanymi policjantami ;P (ale w serii był w znakomitym stanie)
skórkowe kubełki Recaro od cossi
Audiofilski system Audio pod mocne brzmienia (w budowie)
samochód czeka na swap
tuninguję też umiejętności łącznika pedałów z kierownicą;)
*foty sa jeszcze sprzed wielu zmian-dla tego spory prześwit;)
następna sesyjka,kiedy ściera zostanie ukończona ;)
2.0 DOHC 8V ok.125KM -na większości nowych podzespołów
wystarczy doprowadzić jednostkę do dobrego stanu,żeby charakterystyka tego 8zaworowca,dawała sporą przyjemnosć z jazdy w mieście-jak to niski moment w lekkiej budzie;) tam gdzie nie domaga elastycznosc jednostki w górnych obrotach,tam zaczynają działać siły fizyki-autko pruje jak oniemiałe do 190km/h (bezproblemowo,jeśli się zadba o odpowiednie oddychanie i trakcję;))
milo się też ślizga,jeśli nie trzeba rozpędzać samochodu do niebotycznych prędkości-wygodnie i nie nadwyręża się maszynki zbytnimi obciążeniami;)
*niestetyż jednostka mało rozwojowa,bądź rozwojowa sporymi kosztami-mało wytrzymała alu głowica (z czasów,gdy wmiejskich autach stosowano alu bez domieszkowe),mała więc wytrzymałość i spora wrażliwosć...
tutaj lepiej się już wyjdzie na DOWNSIZEingu jeśli chodzi o ilość wałków-OHCe to dopiero pole do popisu dla modów:)
kubełki Recaro skórkowe od cossiego i pół-kubełkowa kanapa od zestawu, kiera RS,podłokietnik od cossiary,głośniki PHD,radio JVC KDSH909R
wymienione wahaczowanie,grubszy stabilizator przedni
w projekcie,ale generalnie oparte na "watach" RockFord'a Fosgate
podróż na działkę w nocy na obniżonym zawieszeniu ,z dokłądką RS-nie ma to jak 8km/h XD
swap (2.8 lub 2.9;)) i dobicie do ok.195KM po kolei w "stejdżach"
oczywiście zakucie (napewno kute tłoki),wydech i dolot przelotowe + stożek dla milszego oddechu;),sprzęgło spiekowe,zmiana skrzynki z MT75, na N9 (jesli wytrzyma moc...:/),amortyzatory Koni,profil opon, "wentyle" Brembo,aluśki RS,profesjonalna zabudowa C/A (w trakcie projektu)
dopieszczenie wnętrza-w stylu German Rally Style;)
samochód będzie na szybką jazdę na prostej i w zakrętach i...będzie dobrze brzmiał z tyłu i w środku;]
na razie wystarczy,ale jak się pojawi drugi mobil,to któreś auto pójdzie na KJSy... i dopiero zacznie się sieczka z przeróbkami XD
+RWD
+moment idealny na miasto
+drapieżność
+niebywała wręcz charyzma tego pojazdu-auto zachowuje się jak 5latek,jakby coś je determinowało do agresywnej jazdy (może rajdowa przeszłość kuzynów;))
-spalanie-ale przy sportowych aspiracjach się tego nie uniknie,a jak na tą jednostkę to i tak nieźle;)
200km/h,póki co;]
kurewsko szybkim RWD,nieźle trzymającym sięw zakrętach
-czymś na zabawy w KJS
-oryginalnym cossim
-Delcie Integrale
-BMW E24
-200SXie (tak z ciekawości;))
-Fordzie Capri do grzebania w wolnych chwilach
-własnym torze;)
-klasycznym Jagu na ostetacyjne przejazdy przez miasto ;P;P;P
a z nierealnych...
o tym,żeby Ford wrócił do sportu,przestał być wykupywany przez każdego producenta świata i wrócił do łask jako dobra marka...