Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Szczecin
1690 cm3
0.00 s
Auto zbudował mój ojciec wspólnie ze mną.
Początek prac czerwiec 2004.... i nadal nie jest skończone ;)
Obecnie w aucie zamontowany jest silnik o pojemności 1690cm3 oraz:
Wałek rozrządu ze stali chromoniklowej 320*
Regulowane koło rozrządu Havassy Motorsport
Kolektor wydechowy 4-2-1 55 mm Jano Dob
Obrobiona głowica z kanałami ssącymi 36 mm ,wydechowymi 32 mm (seria 30,28).
Tłoki doprężające
Bezstykowy zapłon
-Usunięte wszelkie wygłuszenia (dywaniki,wykładziny itd.)
-podstopnica pilota
-kierownica 350mm z odsadzeniem 55mm + naba
-palenie z guzika
-włącznik zapłonu
-główny wyłącznik prądu/niezależny włącznik wentylatora/włącznik halogenów
-2 fotele kubełkowe Mirco Speed 4 (kierowca) / Jacky (pilot)
-3 punktowe pasy Schroth (sztywne)
-obrotomierz z shift lightem
Przód: seryjne sprężyny,amortyzatory gazowe tylne od Peugeota kombi( nieznam modelu)+ dystanse 20 mm
Tył: skrócone sprężyny, amortyzatory utwardzone (od Żuka) + stabilizator tylnej osi od Volvo 740 (seryjnie go nie ma)
Zawias zestrojony idealnie na często dziurawe KJS'owe próby :)
Wyjąca skrzynia i most.
Urwane tylne koło (razem z półosią) na jednym z treningów :)
Po wizycie na hamowni okaże się co dalej, ale będzie grubo w każdym razie... ;]
+RWD
+RWD
+RWD
+RWD
:) :) :)
Nie jeżdżę na czas;]
1 miejsce w klasie RWD Rallysprint Kluczewo
3 miejsce w klasie 2 II Rallysprint SMS
Przełożeniu mostu 4,44 , szperze , krótszej skrzyni.