Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Łódź
650 cm3
24 KM
47 Nm
0.00 s
Samochód kupiłem pod koniec maja 2008 roku, w stanie "średnim" - troche pokrzywione felgi, łyse opony, lekko ślizgające się sprzęgło, zużyte poduszki pod skrzynią biegów, problemy z rozrusznikiem i elektryką no i jak w większości bobków w tym wieku troche rdzy.
Auto planuje przerobić na "rajdówke" i pojeździć dla przyjemności i w KZK.
Narazie tylko wyrzucone wszystko z środka i zamontowany elektroniczny moduł zapłonowy z regulacją kąta wyprzedzenia, w planach:
- doprowadzenie samochodu do "seryjnego" stanu
- amortyzatory Bilstein B6 na 2 osie
- utwardzane sprężyny (najprawdopodobniej od Poloneza Trucka)
- dystanse po 35 mm na strone
- klatka
- dłubanie w standardowym silniku, później może jakiś swap
-
Nic wielkiego, kilka pierdółek:
- podłubany gaźnik (rurka F74, zmniejszone opory)
- odma do butelki (pewnie to nic nie daje, ale filtr powietrza przynajmniej się nie brudzi)
- elektroniczny moduł zapłonowy z regulacją kąta wyprzedzenia
Brak ;)
Narazie seryjne.
2 cylindry ;)
Plusy:
+ łatwy w naprawie
+ tanie części
+ napęd na tylną oś
+ zwrotny
+ wszędzie się przeciśnie
Minusy:
- często się psuje
- mało mocy
- troche za krótki, za wąski i za wysoki => można dachować
- ogólnie "nerwowe" zachowanie
Nierealne jak narazie: Subaru Impreza WRX STi, BMW E46 328 Ci (M52TUB28)
Mało realne (może w przyszłości):
- Subaru Legacy GT AWD 2.0 Turbo (turbodziadek) za drogie w utrzymaniu
- BMW E36 2.8 Coupe za drogie w zakupie (ponad 15 000)
Realne: BMW E30 2.5 Coupe i mniej realna opcja - swap na M60B40