Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
TM
223 KM
274 Nm
0.00 s
Auto już zhamowane
filmik: http://pl.youtube.com/watch?v=TtR035eoYm0
-short-block STI z kutymi tłokami, korbowodami,wałem korbowym;
-zawór upustowy (blow-off)HKS;
-sprzęgło z tarczą organiczną EXEDY;
-koło zamachowe (6,3 kg) EXEDY;
-stożkowy filtr powietrza K&N;
-układ wydechowy przelotowy z tłumikiem końcowym SUPERSPRINT;
-nowe głowice;
-przewody intercoolera SAMCO niebieskie;
-wydajniejsza pompa paliqwa WALBRO 255l;
-płyta pod silnikiem;
-olej MOTUL 300V COMPETITION;
Prace nad nowym silnikiem prowadziła firma 4TURBO.
Silniczek już dotarty turbina ładuje spowrotem 0.9
-flokowana deska rozdzielcza;
-kierownica MOMO;
-sportowe nakładki na pedały;
-dodatkowe zegary OMORI (ciśnienie doładowania, temp. spalin, temp. oleju);
-turbotimer BLITZ;
- poliuretanowe elementy zawieszenia POWERFLEX;
- rozpórki przód i tył OMP;
-tarcze oraz klocki TAROX;
-płyn hamulcowy MOTUL RBF 660;
Gra cicho.
Każda :D
http://pl.youtube.com/watch?v=0-me1NfWoCE&feature=related
-remap komputera;
-większa turbosprężarka oraz intercooler;
-doprowadzenie blacharki do perfekcji;
-mocniejsza skrzynia biegów;
-dociągnięcie do 400+ KM;
-dalsze wkładanie pieniędzy w skarbonkę bez dna ;)
same plusy
Auto już mam to o wyrozumiałej żonie i wspaniałych i zdrowych dzieciach. ;)