Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Kraków
662 cm3
0.00 s
Wersja na sezon 2007 (przygotowana pod kątem wyścigów górskich w pucharze KW Berg Trophy International)
a co to jest tjunink? spojlerów nie ma jeśli o to chodzi
662ccm na wałku Halczyński 304, stopień spręzania 11,8:1, zawory ssące z CC700, kompletnie obrobiona głowica, lekkie korby, modyfikowane tłoki, gaźnik seryjny po modyfikacjach, podniesiony o 30 mm, strumienica wydechowa Pachoń stary typ, strumienica dolotu Krauzer MotorSport, koło pasowe alternatora o przełożeniu 1:1, moduł zapłonowy, aluminiowy wentylator
fotel Bimarco Expert, pasy TRW Sabelt 3 calowe, 5 pkt, kierownica Monte Carlo 30cm z nabą 15 cm odsadzenia, wskaźniki temperatury oleju, ciśnienia oleju, ładowania, obrotomierz. klatka bezpieczeństwa według Załącznika J, rozbudowana; 6 punktowy główny wyłącznik prądu z wyprowadzeniem na zewnątrz samochodu, gaśnica proszkowa 2kg
komplet amortyzatorów gazowych Bilstein, resor obniżony do 12,5 cm, dołożone pióro, podkładki pod resor scięte o 11 mm, szybki skręt, z tyłu sprężyny scięte do wysokości 190mm.
140 dB z wydechu wystarcza
Ostra Luka, Zvolen 2007 :)
dobrze sie bawić za kierownicą :)
manewrowość, lekkość, koszty obsługi. Minusy? awaryjnosc ;)
póki co 1 i 2 miejsce w KW Berg Trophy 2007, eliminacja w Ostrej Luce, Zvolen, Slowacja