Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Świętochłowice
652 cm3
0.00 s
Więc od początku malucha mam od prawie dwóch lat i
dopiero od pół roku buduje na jego podstawie rajdówkę.
Naprawiane i przerabiane było w nim już wszystko ;p
Silnik składany jest od podstaw, seryjny został tylko
blok:
- wałek rozrządu kałuża motor sport 555
- głowica obrabiane kanały dolotowe i wylotowe, kolanka zgrane z kanałami, głowica splanowana -4,7mm + miedziana uszczelka
- koło zamachowe 2,95kg
- obudowy powycinane- bezpośredni nadmuch powietrza na gaźnik, drugi filtr powietrza
regulujący ciśnienie powietrza,
- gaźnik 125 190 f74
- tłumik: narazie pusta tekla, w garażu czeka już breda michaela
Wszystko co niepotrzebne polecało, 2 x bimarco c,
2 x schroth na sztywno, blacha ryflowana na tylnej półce
w przygotowaniu nowe wksaźniki i nowa deska rozdzielcza.
klatka bepieczeństwa według załącznika
przód: ścięte podstawki, resor sklepany na 10,5cm + dodatkowa laga, amortyzatory krosno utwardzane,
tył: prasowane sprężyny na 18,4cm, amortyzatory krosno- w planach bile
i tak nie byłoby słychać ;p
wjazd w drzewa przy wchodzeniu w zakręt ponad 70km/h, bok, wjazd w betonowy mur przy około 80km/h ;0
+ łyka seryjne 900
+ prędkość z którą można bezpiecznie wchodzić w zakręty to nawet 100km/h
- strasznie głośny
- brak ogrzewania i wentylacji
- policja sie czepia :(