Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Gdynia/Łódź
1905 cm3
108 KM
158 Nm
0.00 s
Moja maszynka to PEUGEOT 1,9 405 GTX silnik XU9M
rok 1991 sprowadzony jako nowy z salony w Austrii i zarejestrowany w Polsce od nowości (jestem 2 właścicielem od maja 2008 )
wersja Norweska/Fińska - światła cały czas zapalone po włączeniu zapłonu
Wyposażenie seryjne:
- Centralny zamek
- Przyciemnione szyby, wszystkie brązowe
- Wspomaganie i regulacja wysokości kierownicy
- Sportowa kierownica + gałka zmiany biegów
- Sportowe fotele z pełną regulacją + tylna kanapa z zagłówkami
- Podgrzewane fotele przednie
- Podgrzewane lusterka
- Spryskiwacze reflektorów (obecnie nowy zderzak bo dysze pokradli lecz szukam dysz)
- Hamulce Gerling - 4 tarcze
- Oryginalne radio blaupunkt z tamtych lat
- Zmiana standardowych felg stalowych 185/65 r14 na Alu Borbet 7Jx15 oponki 205/50 r15
- Sportowa końcówka wydechu
- Wymiana reflektorów z H4 na H4+H1.
- Wymiana tylnych lamp (jedna była zbita)
- Wymiana klapy tylnej na klapę ze spojlerem od MI16x4
- Uzupełnienie brakujących elementów
( wykładzina, boczki i plastiki bagażnika; kilka plastików z wnętrza; tunel z podłokietnikiem; zegarek elektroniczny; uchwyty do wysiadania 4 szt. ; ściemniacz podświetlania zegarów; zasłonka pasażera wymieniona na wersje z podświetlanym lusterkiem; boczki tunelu środkowego pokryte wykładzinką )
- Wymiana przekaźnika od wycieraczek na nowszy z regulacją obrotów
- Zmiana kierownicy na skórzaną od Mi16 + skórzany meszek
- Wymiana obudowy kolumny kierowniczej na czarną.
- Wymiana licznika na licznik z obrotomierzem i czujnikiem oleju
- Przy 187 tyś. remont silnika - poszła uszczelka pod głowicą.
(planowanie głowicy, docieranie zaworów, uszczelniacze, wszystkie uszczelki, nowe śruby od głowicy wszystko firmy REINZ, uszczelnienie silnika, kable i świece NGK.)
- Wymiana termostatu i kilku przewodów od układu chłodzenia. Uszczelnienie układu.
- Naprawy bieżące jak rozrząd oleje filtry etc.
- Wymiana tylnych teleskopów na gazowe
- Wymiana łącznika biegów.
- Radio Kenwood i głośniki w drzwiach Hertz i Magnat w półce tylnej
- Nowe okablowanie pod Audio, kabel zasilajacy 25mm2, masa 30mm2.
- Wzmacniacz Magnat Edition Two + skrzynia Blaupunkt GTb 1200 mk2
- Cb Radio Gamma + President Alaska i uchwyt
- Piaskowanie felg i polerowanie
- Wycięcie katalizatora i wstawienie strumienicy wydechu
- Pomalowanie odblasków reflektora na czarno i przyciemnienie kierunkowskazów
- Wstawienie Bi-xenonów
- Grill bez znaczka już mam dodatkowy na przeróbkę
- Wstawienie elektrycznych szyb i el. lusterko już mam oryginalne z innego 405
- Regeneracja zawieszenia przedniego ( gazowe amorki, niższe sprężyny, końcówki etc.)
- Jak będzie potrzeba choć na razie jest dobrze, regeneracja belki tylnej
- Wymiana skrzynki bezpieczników na najbogatszą wersje oraz modernizacji instalacji elektrycznej.
- Lepsze tarcze hamulcowe i klocki.
405 T16x4
Ładniutki :) Tylko te opaski przy tablicy to bym zlikwidował :P
Ładne autko... Dbaj o nie. Zapraszam również do skomentowania mojego klasyka ;-)
Fajnie auto :)
Życzę szerokiej drogi i bezawaryjności w urzytkowaniu :D
Zapraszam do mojego Opla :)
widzę tu dobrze utrzymaną 405
Bardzo ładnie utrzymane autko. 3maj tak dalej.
Piękny Peugeot :)
Pozdrawiam :)
Zapraszam Do Mnie :)