Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Sztum
1576 cm3
100 KM
185 Nm
8.80 s
VW Jetta II 1.6 TD, silnik 1V + Garrett T3.
Wyposażenie Classic...
No i się troszkę działo, m.in: Wywalenie lotki z tylnej klapy, zmiana znaczków na tylnym pasie i malowanie tyłu auta, diodowe żarówki w tylnych lampach, rejestracji i postojówki, grill bez znaczka, dokładka pod zderzak, naklejka z logo vwgolf.pl :), czarne blendy na środkowych słupkach, obniżone zawieszenie, tylne lampy w stylu GTI/GTD...
Silnik Diesla 1.6 TD 1V o mocy seryjnej 60KM.
Uturbiony JPek odszedł do krainy wiecznych łowów, ale zastąpił go poczciwy i w znakomitym stanie silnik 1.6TD 1V :)
Oczywiście nie byłbym sobą, jakbym pozostał przy seryjnych 60KM. Zmieniona pompa wtryskowa, wtryskiwacze (silnik JR, pompa 9mm ;/ z LDA), turbosprężarka Garrett T3, dawka ustawiona na granicy dymienia, maksymalne ciśnienie doładowania na poziomie 1.2-1.3 Bara. Reasumując: znakomity stan silnika, mody i autko zyskało lepszego kopa niż z silnikiem JP. Niedługo wizyta na hamowni, ale sądzę, że 90-95KM bez niczego jest :) ...
Czarna tapicerka i fotele (imitacja skóry), skórzany mieszek dźwigni zmiany biegów, skrócony drążek zmiany biegów, podświetlenie zegarów na niebiesko, wskaźnik doładowania turbosprężarki, centralny zamek na pilota, szyberdach, podłokietnik, welurowe dywaniki z logo Jetta, radio przeniesione na środkowy tunel, wnętrze w połowie wytapicerowane eko-skórą na jasny beż ;)
Progresywne sprężyny Eibach -40mm na amortyzatorach gazowych Bilstein i felgach Tecnocast 7" i oponkach Yokohama 195/50/R15 ;), poza tym wszystkie gumy, silentbloki czy też łączniki zawieszenia wymienione...
Aby grało, do punk rocka wystarczy :)
Alpine 87mmm w podszybiu ;(
Radio: JVC
Każdy wyjazd tym autkiem to pamiętna podróż :), zwłaszcza na większych trasach...Ach te wydmuchane uszczelki pod głowicą... :)
W zasadzie to tylko została blacharka i położenie nowego lakieru...
I być może jeszcze intercooler i może mocniejsza turbosprężarka (VNT)...
Plusy: moc i oszczędność paliwa, frajda z jazdy, tanie części...
Minusy: Skrzypi i strasznie trzepie wnętrze na nierównościach...
No cóż, jak na autko które w lipcu kończy 24 lata wygląda dobrze, staruszek nie jedno nowe autko już objechał...
Doprowadzeniu tego autka do SUPER stanu wizualnego i mechanicznego...