Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Kraków
1389 cm3
90 KM
130 Nm
0.00 s
Ford Escort MK4 1,4/1,6 gaźnik/ 1,6 16V
Raczej nie można tego nazwać tuningiem. Powoli dokładam do mojego 1,4 wszystkie elementy wyposażenia z mocniejszych modeli (XR3i, RST).
Było: 1,4 CVH a później -> Blok i głowica z XR3i 1.6 CVH, gaźnik z Forda Sierry
Niestety silnik odmówił posłuszeństwa i aktualnie zamontowałem 1,6 16V Zetec z nowszej generacji Escorta
Fotele kubełki Recaro z RS Turbo. Oryginalny centralny zamek z dodatkowym sterownikiem i pilotem typu scyzoryk. Elektryczne szyby. W planach, jeśli uda się spasować wszystkie elementy, montaż klimatyzacji.
Utwardzone sprężyny SPAX, poza tym seryjne ale staram się trzymać je w rozsądnym stanie co nie jest łatwe przy naszych drogach.
W garażu czeka już delikatna gleba...
Radio, cztery głośniki, subwoofer aktywny w bagażniku i trochę wygłuszenia. Jak dla mnie chwilowo wystarcza.
Jeśli czas pozwoli to będzie z niego całkiem ładne RST
PLUSY: Oryginalny, mało już tego jeździ na mieście
MINUSY: mało mocy, trzeba będzie znowu silnik podmieniać...
Największym osiągnięciem tego samochodu jest praktycznie nienaruszona przez rdzę podłoga po 20 latach jazdy... Mnie najbardziej cieszy, że udało się wykonać wszystkie modyfikacje bez udziału mechaników.
Capri...