Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
xx
1998 cm3
282 KM
378 Nm
4.75 s
w założeniu ma to być budżetowy projekt
oczywiście w granicach rozsądku i bez druciarstwa
min kosztów, pracy - max efektu
małe,szybkie
stare ale nie zardzewiałe :)
swap c20let, f28, napęd przerobiony na fwd, FMIC z BMW, BOV Propper, wydech przelot itd..
większe hamulce (BREMBO MAX) 256mm , zaciski ASTRA GSI
pierwotnie.. wersja swing z silnikiem C14NZ
silnik/skrzynia pochodzi z Calibry Turbo oczywiście
C20LET 2.0 TURBO
remont generalny 2006r, modowany
...
wyważony dynamicznie dół silnika
polerowane i odchudzane korbowody
porting głowicy
porting turbiny
porting dolotu
wydech przelotowy
filtr stożkowy
większy Front Intercooler
lżejsze koło zamachowe z c20xe
wałki c20XE
BOV propper
update styczeń 2008r
chip
update 2009
większe hybrydowe turbo K27/26
customowy kolektor wydechowy
wastegate zewn audi
ecumaster + strojenie własnoręczne
proste i tanie modyfikacje zaoowocowały dużymwzrostem momentu obrotowego względem serii przy zachowaniu fabrycznej trwałości silnika
Chip EDS PHASE 2
odcięcie paliwa przesunięte na 7350obr/min
sportowy regulator paliwa
ECUMASTER DET 2 + Strojenie na sondzie szerokopasmowej
Customowy Intercooler
kubły Bimarco,pasy kierowcy Schrotch kierownica Momo Corse, zegary DIGITAL KADETT GSI, dodatkowe wskaźniki :
EGT,BOOST,TEMP OLEJU , brak tylnej kanapy oraz innych zbędnych rzeczy przy zachowaniu pełnej użytkowości auta
Zawiezenie FK - 60mm
mocniejsze stabilizatory przód i tył,
rozpórka górna przednia
świst turbiny
syk BOVa
ryk wydechu
to najlepsze audio
pierwsza i każda następna jazda
większy kop! nie ? ;)
Chip (założony)
dodatkowe elementy zawieszenia
dopracowanie zawieszenia
odelżenie, dalsze rozsądne podniesienie momentu i mocy
dopracowanie trakcji - czyli opony slick
szpera
hybrydowa turbosprężarka, kolektor rurowy - załozona :)
Nowy lakier
400Nm i 300KM
+ osiągi
+ niepozorny wygląd
+ element zaskoczenia gdziekolwiek się pojawi
+ "nas nie dogoniat" :P
+ rzadki kolor lakieru
- mało stabilny powyżej 200km/h
- ciasny/niewygodny
- zbyt twardy na nasze dziurawe drogi
- "nie dla idiotów"
- zrywa kapcie zbyt łatwo
-skończenie tego :)
- wieloletnia jazda tym potworkiem i nadal jestem cały :D
-dopracowaniu szczegółów,
-objechaniu 911 :P
-taniej benzynie :(