Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Strzelin/Wrocław
1398 cm3
103 KM
128 Nm
12.00 s
Auto posiadam od pierwszego właściciela czyli mojego ojca. Za łebka od kupna w salonie zostałem poinformowany Poldek miał być przeznaczony dla mojej osoby w spadku z ojca na syna. Przez ten czas nie miał lekkiego życia, lecz wszystko było wymieniane starannie na czas.
Można się w nim zakochać ponieważ jest to coś więcej jak tylko kawałek pospawanej stali. Przede wszystkim ma swoją historię i duszę. W naszej rodzinie od kupna w salonie do dziś.
Przede wszystkim jestem dumny z tego, że jest w posiadaniu naszej rodziny ;)
Polonez tez został zakupiony w lutym 1998r we Wrocławiu w salonie Daewoo-FSO. (wylot na bielany Wrocławskie). Ojciec czekał na niego trzy miesiące jak złożył zamówienie na Poloneza, który przyjechał po tym czasie z salonu z Poznania.
;((
http://www.youtube.com/watch?v=1Wca158_-H8
Jeśli to można nazwać tuningiem :D
-tarcze sportowe nawiercane i nacinane przednie Lucas ATM MIKODA w połączeniu oryginalnymi klockami LUCAS
-przednia szyba przyciemnieniem
-białe kierunkowskazy boczne
-końcówka chromowana tłumika \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"ULTER\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
-siłownik na przednią maskę z caro-
-Żarówki H4 i H3 \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"NIGHT BREAKER\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
-kluczyk scyzoryk (do centralnego zamka)
Zdrowy silnik po pierwszej wymianie uszczelko pod głowicą przeze mnie z drobną pomocą ;)
1.4 GTI 16V DOHC z całym używanym napędem z innego poloneza (silnik,skrzynia,wał,most i zawieszenie) przebieg ok 98 tyś, kod silnika 14K4F
Nigdy nie widział LPG !
-kubełki i kanapa INTER GROKLIN STANDARD zielone paski
-elektryczne szyby w przednich drzwiach
Seria
Głośniki pionier z tyłu
Parę wyjazdów na morze przez mojego ojca gdzie ja byłem pilotem w mapach ^^ (np trasa na Międzyzdroje, Kołobrzeg, Gdańsk)
Wyjazd na ogólnopolski zlot FSO Czerniewice 17-18 lipiec 2010 Podkońska Wola (nocna jazda najbardziej =D)
Wyjazd na Słonne (w Bieszczady) 29.04 - 02.05 rok 2011 =)
-podgrzewanie przednich foteli (in progres...)
-elektryczne lusterka z podgrzewaniem (in progres...)
-domykanie szyb
-otwieranie tylnej klapy bagażnika z pilota
-owiewki firmy Heko na 4 drzwi
-kierownica 3 ramienna z kombi
-podłokietnik
-resory 3 piórowe (sklepane)+ stabilizator i sprężyny od Poloneza trucka
-wspomaganie
-polerka fabrycznych alufelg lub zakup większych alu
-motor 1.6 16V rovera
-Klimatyzacja
PLUSY
+ POLONEZ
+ RWD !!!
+ Wygodne siedzenia kubełkowe Inter Groclin
+ Dużo miejsca w aucie
+ Ekonomiczny, cichy i mocny silnik
+ Bardzo tani w utrzymaniu
+ Odporny na polskie dziury w drogach
+ Łatwość napraw (kierowca->mechanik własnego pojazdu)
+ Wytrzymały
-Te auto przewiozło mnóstwo ton zaopatrzenia do sklepu w swoim życiu od Kupna w salonie 1998r do wakacji 2009r. Teraz jest na tzw emeryturze czyli udoskonalaniu i poprawkach ;)
-Oryginalnie wstawiony silnik rovera skończył pracę w polonezie po ok 550 000 tyś który był jeszcze w stanie dalej pracować (HGF i decyzja kupna nowego silnika)
-skrzynia oryginalna (nie grzebana) skończyła pracę, jak i most po regeneracji prawej półosi po ok 600 000 tyś