Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
2000 cm3
0.00 s
Mechaniczny:
-rozwiercane zawory
-sportowe świece NGK
-brak katalizatora
-dolot i filtr stożkowy K&N
-strumienica
-splanowana głowica
-polerowane kanały dolotowe i wylotowe
-sportowy wałek rozrządu
-kolektor GSI
-sportowy układ wydechowy SuperSprint
-przestrojony komputer sterujący
-zmodyfikowany cały układ wtrysku
Optyczny:
-zderzaki orginalne PLUSA z dokładkami obniżającymi
-progi od Escorta
-lusterka w kolorze nadwozia
-przyciemnione szyby
-wlot powietrza na masce
-spojler na tylnej klapie
-czysta klapa bagażnika
-rejestracja na zderzaku
-piękne alu felgi 15"
-oponki michelin
-brak kierunkowskazów bocznych
-brak klamek drzwi
-drzwi na pilot
-zmodyfikowany grill przedni
-jedna wycieraczka przedniej szyby
Silnik 2.0 Fiat Argenta moc seryjnie 135KM.
-sportowa kierownica MJM
-elementy deski rozdzielczej w kolorze białym
-sportowe nakładki na pedałach
-sportowa gałka zmiany biegów podświetlana diodami na niebiesko
-białe zegary podświetlane na niebiesko
-zmodyfikowane pokrętła regulacji nawiewów
-elektryczne szyby i lusterka
-podgrzewane lusterka
-skórzany mieszek dźwigni zmiany biegów
sportowe sprężyny
obniżony
utwardzony
HAMULCE:
tył i przód:
-tarczowe
-sportowe klocki hamulcowe Ferodo
Wał napędowy od Argenty
wzmocniony most
Niedawno wymieniłem sprzęgło na Sachs
Jednostka sterująca Kenwood KDC-W3534A 4x45W
przód głośniki Pioneer
tył 2x Sony po 100W
tuba basowa Dibeisi DBS-P1201A
wzmacniacz
Blaupunkt GTB 300 HP 30cm/750W
-modyfikacje silnika
-car audio z prawdziwego zdarzenia
-zmiana skrzyni biegów