Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1959 r.
5733 cm3
250 KM
0.00 s
Auto od 1964 roku w PL, po kapitalnym remoncie 100% oryginał
nie ma i nie bedzie :-))))
8-cylindorwy widlasty, chłodzony cieczą, umieszczony z przodu, wzdłużnie, napędza koła tylne. Rozrząd- górnozaworowy, wyposazony w hydrauliczne popychacze zaworów, wałek rozrządu umieszczony w kadłubie, pojemność 5733 ccm, stopień sprężenia 9,5:1, moc 250 KM przy 4400 obr/min. Kolejnośc zapłonu 1-8-4-3-6-7-2. Smarowanie wymuszone- pompa zębatkowa. Zasilanie-gaxnik dolnossący czterogardzielowy, pompa paliwowa-mechaniczna, zbiornik-20 galonów. Chłodzenie- wymuszone:pompa z termostatem, wentylator stały- czteropatkowy. SPrzęgło- suche jednotarczowe, sterowane linką.
Skrzynia biegóe- maualna, 3-biegowa+wsteczny 2.80:1
Napęd przenoszony na koła tylne za pośrednictwem wału napędowego
układ kierownuczy- przekładnia ślimakowa bez wspomagania, drążki kierownicze
układ hamulcowy- hamulec zasadnuczy, sterowany nożnie, hydrauliczny na 4 koła. Przód tarczowy, tył- bębnowy. Hamulec pomocniczy- na tylne koła, sterowany linką. Pompa hamilcowa umieszczonsa pod maska na przegrodzie czołowej.
biała skóra
Zawiesznie przednie-wachlarzowe poprzeczne, krótekie i długie, sprężyny śrubowe, amortyzatory hydrauliczne, teleskopowe, stabilizator.
zawieszenie tylne- most sztywny, zawieszony na wachlarzach, stabilizowany górnym drążkiem wzdłużnym, z tyłu ukośnym poprzecznym, amortyzatory hydrauliczne, teleskopowe.
oryginalne radio chevrolet z 1959 roku
każda :-)))
nie ma minusów
plusy to cala reszta :-))