Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
1400 cm3
82 KM
0.00 s
Asterka c14nz zmiany robione według własnego pomysłu i własnymi siłami
Obecnie Asterka c14se przeróbka robiona własnoręcznie
Była seria c14nz ale jest c14se z niektórymi rzeczami z c16se
- wałek c16se
- kolektor dolotowy c16se
- kolektor wydechowy 4-2-1 RisseMotorsport
- głowica c14se
- kanały powiększone i spasowane ze sobą oraz wypolerowane
- przepustnica c16se wypolerowana
- zegary podświetlone na niebiesko
- reszta bez zmian
- komputer pokładowy MID
Sezon Zimowy
- przód obniżony o 45mm u kowala
- zawieszenie seria
- felgi 5.5x13" ET38
- opony 175/70/13
- z tyłu dystanse po 10mm na stronę
Sezon Letni
- sprężyny FK -60 a na życzenie tył -40
- amortyzatory z regulacją twardości KONI
- felgi alu rozmiar 7x16" ET35
- opony 195/45/16
- z tyłu dystanse po 5mm na stronę
- zamiast dekielków stożki polerowane 10mm
- rozpórka kielichów przednich
- Coś tam gra
+ po przeróbce na c14se jazda zaczyna się od 2500 obr.
- założenie klubu RadicalToys w 2005r
- II miejsce za najniższe auto na III Zlocie ATT w Borkach 2008
- I miejsce na najładniejszą felgę na IV zlocie ATT w Radomiu 2009
- I miejsce na najniższe zawieszenie na IV zlocie ATT w Radomiu 2009
- I miejsce na najniższe zawieszenie na III zlocie GSI w Kielcach 2009 jako gość przyjaciel klubu