Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Zielona Góra
1800 cm3
110 KM
155 Nm
12.00 s
Sprzedany!
U mnie od 10.2006 do 08.2010.
Nieduży przebieg, ładna sylwetka, zajebisty kolor, dobry sprzęt. Duży wygodny samochód. Byłem z niego bardzo zadowolony.
Na początku był całkowicie seryjny. Właściwie pojechałem po Vectrę B 1.8 16V. Ale Pug okazał się większy, wygodniejszy, cichszy, (o dziwo) dynamiczniejszy, ma przytulniejsze wnętrze (mniej plastiku) i był w lepszym stanie technicznym. Niech właściciele Opli mówią co chcą :)
Członkostwo w klubie 406
www.406-klub.pl
Przerobione przednie lampy (pomalowana oprawka odbłyśnika na czarny mat), przerobienie tylnych lamp na CLEAR-GLASS. Felgi BORBET E 17x8J. Przód bez znaczka, zderzak z limitowanej serii z halogenami, tył bez znaczka, lusterka w kolorze od nowego modelu, końcówka rury wydechowej Ulter. Listwy w kolorze nadwozia.
Seria, wcześniej skażony był gazem, teraz tylko na Pb. Instalacja sprawiała wiele problemów. Silnik pomalowany na czarny mat (żaroodporny)
Dodatkowe oświetlenie od BMki e34 w słupkach i podświetlenie fabrycznej skróconej Gałki. dodatkowe oświetlenie kabiny i podłogi. Mieszek od biegów ze skóry szyty czerwonymi nićmi, podłokietnik wykończony skórą, fotel kierowcy RECARO. Alu ramki na zegarach i małe logo LWA, kierownica pokryta czarną skórą szytą czerwoną nicią. Roleta tylnej szyby.
Po francusku, komfortowo aż do bólu. Koła BORBET E 17x8J posadzone na dystansach 20mm przód i 30mm tył. Opony tył 225/45/17 i przód 215/45/17.
Na zimę niestety 185/65/14.
Radio JVC. Głośniki tył 6/9 Peyeing, przód Blaupunkt GTx.
Nie jestem wymagający co do AUDIO, ma grać, nie dudnić.
Do Będgoszczy na FRENCHDAY, do poznania na spocik 406. Do kołobrzegu z paczką znajomych:)
430 km na I ogólnopolski zlot 406.
+ komfortowy
+ duży i wygodny
+ kolor
+ nie powtarzalny
+ świetny klimat w klubie :) (na zlotach nie palimy gumy)
+ sylwetka
+ nie jest tak stereotypowy jak niemieckie masówki typu golf, bmw serii 3 czy calibra
- czasem coś sie popsuło
- za mało mocy
- brak claar-glasów przednich dostępnych do 406 D8
- problemowa instalacja LPG
- liczne wgnioty parkingowe (to mnie najbardziej wkurza)
- skrzynia biegów sie posypała 200km od domu (spory wydatek)
tuning przednich, tylnych lamp i gałki biegów według własnego pomysłu.
Wykręciłem moim Pugiem na maxa 205km/h na gazie i 215 km/h na benzynie. Puchar na najładniejszego PUG\'a zlotu FRENCHDAY.
Suabru WRX STi 2002 Prodrive