Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1976 r.
Chełm
1200 cm3
34 KM
82 Nm
20.00 s
Garbik wyprodukowany został w listopadzie 1976 roku w oryginalnym kolorze nie doszedlem jeszcze jakim :) W moje ręce trafił 1 lipca 2006 roku
jak widać na załączonych zdjęciach tak wyglądał po kupnie. potrzebowałem pół roku żeby pozbyć sie zderzaków i klapy tylnej obecnie wygląda normalnie :)
z dodatkowych rzeczy centralny zamek i autoalarm z odcięciem zapłonu i mikrofala 2 strefowa
1200 seria D 34KM chodzi równo mało pali jak na garbusa oszczędny BOXERek :)
Proste skromne łatwe w obsłudze - metalowa deska rozdzielcza czarna tapicerka biala podsufitka.
na drążkach skrętnych
Brak.niedługo nie rzucające się w oczy radio kasetowe i pare ukrytych głośników
Zaraz po kupnie pierwsza przejażdżka bez hamulców do stodoły u ciotki :) hardkor ale dałem rade :)
Usunąć całkowicie elementy tunningu - pozostał sportowy wydech i szerokie koła , pomalować tylną klape i tylny pas wymienić
PLUSY:
wyróżnia się z tłumu , ma swój klimat , największa historia motoryzacji , niesamowity dźwiek silnika, niezawodny,tani w utrzymaniu, małe spalanie jak na 30letni silnik 1200
MINUSY:
trzeba poświęcać im dużo czasu w okresie remontu, Remont wykonany samodzielnie ciągnie się latami
Samodzielne usunięcie tunningu , naprawa we własnym zakresie i doprowadzenie do stanu oryginalnego
110km/h w 4 osoby i jeszcze chcial isc dalej tylko strach mnie oblecial :)
140km/h samemu i to by było na tyle jego możliwości chyba:)
Wszystkich garbusach które teraz mam wyremontowanych stojących przed domem świecących i błyszczących w słońcu