Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
KrakóVW
1781 cm3
90 KM
145 Nm
12.00 s
Wersja GL przywieziona w lipcu 2006 z Niemiec. Stosunkowo niewielki przebieg 146K km, silnik w bdb stanie, blacharka wiecej, niz przyzwoita. Niezle wyposazenie. Samochodzik stal na felgach 13", kolor 90E, wersja 3D - idealna baza pod fantazjowanie.
Na 1-szy strzal poszly lampy przednie - wysluzone, nieszczelne - zamienione zostaly na Helle MK4 look - markowe z bdb optyka i wspolpracujace z el. regulacja. Potem tyl red/white FK oraz migacze blotnikowe oraz w zderzaku typu clear dla odpowiedniego efektu calosci. 2-gi strzal to zawieszenie -40mm z przodu jak i z tylu, zeby dalo sie jeszcze jezdzic po naszych fantastycznych drogach. Sprezyny+amortyzatory. zniknely tez oznaczenia z tylu - nie ma napisu Golf GL. Kolejne plany sa, realizacja po zimie.
Seryjne 1.8E 90KM. Oznaczenie fabryczne - ABS. Brak instalacji gazowej.
Wnetrze w wersji granatowej. Fotele podgrzewane, welurowe. Skorzany mieszek. Radio fabryczne BETA, el. regulowane lusterka, centralny zamek.
CupLine przod/tyl 40/40mm
Fabryczne VW BETA + 4glosniki Nokia. Nie mam potrzeby zwracania uwagi przechodniow potega basow z wypchanego gadzetami bagaznika. Fabryczne radio swieci pod kolor reszty podswietlenia i najlepiej komponuje sie z deska rozdzielcza.
Krakow-Jablonki (Bieszczady) noca w 5-ciu na pokladzie z bagazem. Wyszlo wszystko. Przede wszystkim to, ze nasze drogi sa straszne. Lepiej jezdzic na zachod od Krakowa i nie zbaczac z A4 ;-)
Na wiosne alu, najpewniej 15", zeby zostalo troche profilu, ktory bedzie walczyl z naszymi drogami. Poki co w sferze planow i poszukiwan.
Ergonomiczny zonk z wlaczaniem awaryjnych swiatel na kolumnie kierownicy. Kto ma, ten wie.