Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
3000 cm3
186 KM
350 Nm
7.09 s
W dzisiejszych czasach nie jest to auto, które powala na kolana, ale jeszcze zupełnie niedawno było uznawane za najlepsze auto w klasie średniej. Na całym świecie "trójka" to synonim bezbłędnie zaprojektowanego samochodu. Najlepiej sprzedające się BMW. Ale trójka trójce nie równa. Bo jak tu porównać podstawową wersję 318i z 330d w pełnej opcji.
Samochód przekonuje obszernym wnętrzem, bogatym wyposażeniem, świetnym oświetleniem i wręcz genialną jednostką napędowej. Gigantyczny moment obrotowy wyraźnie czuć podczas przyśpieszania. Fenomenalna elastyczność połączona z niskim zużyciem paliwa potrafi dać sporo frajdy podczas jazdy. BMW to także jedynie słuszne rozwiązanie jeżeli chodzi o przeniesienie napędu - tylni napęd. Koniec z szarpaniem kierownicą znanym z przednionapędowych aut. 330 to prawdziwy klasyk, wszystko tak jak powinno być. Przesiadasz się do niego i już po dniu jazdy masz wrażenie że jeździsz nim przynajmniej dwa lata. Wszystko to sprawia, że bemki są wręcz obiektem kultu na całym świecie
To raczej samochód klasyczny ...
Silnik: 6 cylindrowy rzędowy, diesel, turbodoładowany.
Duzo elementów z drzewa i elementów z chromu.
radio pionieer ze zminiarką na 6 płyt.2 wzmacniacze Unitra. głośniki 50w.
To wszystko w zupełności wystarcza :)
Warszawa - Berlin
Samochód jest naprawde cudny i o minusach tego auta nie moge nic powiedzieć .
Na autostradzie ok.210km/h
BMW 7