facebook
System PJ
to 129 375 pojazdów na 669 423 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat Punto 1997r

Oglądano już 4638 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat Punto »
  • Rocznik

    1997 r.

  • Właściciel

    STax9

  • Kategoria

    Seryjne

  • Pojemność

    1108 cm3

  • Moc

    82 KM

  • Max. moment obrotowy

    105 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    11.30 s

  • Opis

    Auto kupione w grudniu 1997r z salonu Fiata, używane przez rodziców a od 2005r moje :D
    Auto na szczęście praktycznie bezawaryjne, silnik ma chyba ciut więcej mocy niż twierdzi fabryka, przebieg symboliczny (113tys km - 09.2008).

  • Tuning

    Nie jest to prawdziwy tuning, ale założone są alufelgi 14\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" z oponami Michelin 175/60/14 (zima stalówki 155/70/13), białe kierunkowskazy boczne, może kiedyś także przednie. Eksperymenty z dolotem :P

    Kolektor wydechowy od punto 75, dolot mojego pomysłu i roboty, lekko splanowana głowica.
    Efekt na hamowni - 66,9KM@5950rpm i 99,2Nm@4066rpm.
    Do tego doszedł (już po shamowaniu) chip podnoszący maksymalne obroty do 7400rpm i modyfikujący mapę wtrysku oraz wkład filtra powietrza K&N. Ostatnio zamontowany wałek rozrządu 866 który zauważalnie poprawił osiągi (11,3s do 100km/h, 17,9s na 400m) a potem jeszcze przepustnicę 38mm.
    Wynik z hamowni aktualnie - 82KM@6300rpm i 110Nm@4200rpm

    Tarcze hamulcowe z przodu zmienione na frezowane i nawiercane Hart Sport + klocki do kompletu.
    Z tyłu hamulce bębnowe zastąpione zostały zestawem tarczowym z punto GT na tarczach Brembo Max frezowanych.

  • Silnik

    Wspaniały silnik z rodziny FIRE, dobrze trzyma moc, nie ma wycieków, praktycznie bezawaryjny. Jak na 1.1 dobrze się zbiera ;) Po modyfikacjach przyspiesza do 100km/h w 11,3s, 180km/h też już poleciał...
    http://www.youtube.com/user/STax9

  • Wnętrze

    Wersja SX - obrotomierz, dzielona kanapa tylna, dodatkowa lampka i elektroniczny zegar w podsufitce. Luksusów nie ma, ale jak na auto z lat 90 nie jest źle. Nic nie jest porysowane i nie trzeszczy za bardzo ;P
    Dołożony tunel środkowy z wersji GT

  • Zawieszenie

    Seryjne, brak stabilizatorów, co niestety czasem czuć.

  • Car Audio

    JVC KD-G322, pioneery 875T 87mm w podszybiu, i jedna kolumna samsung z głośnikiem 13cm oraz subwoofer eltax 16cm w bagażniku. Sprawdza się i fajnie mruczy ;)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Zamieć śnieżna w grudniu 2005 - wszystkie auta stały w zaspach a punciak dzielnie się przebił.

  • Perspektywy

    Jeszcze trochę pojeździ jak jest, potem jak się pojawi inne auto do jazdy na codzień to punto pójdzie na KJS-y. Wtedy planuję m.in. porting głowicy i obniżenie masy do ok 700kg (obecnie >900kg). Wymarzone parametry silnika to ok 85-90KM i 115-120NM.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + obszerne wnętrze (rekord 7osób + 1 w bagażniku)
    + bezawaryjność
    + małe spalanie
    + niezła dynamika jak na 1.1, po modyfikacjach wręcz zaskakuje.

    - jednak brakuje mocy (ale coraz mniej)
    - miękki zawias

  • Osiągnięcia

    I miejsce w studenckim konkursie samochodowym http://www.youtube.com/watch?v=SfpivRSuIKQ

  • Marzę o...

    Chevy Caprice 70\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'/80\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' 5,7 V8 :D

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Aprilia Area 51
  • Piaggio Zip
  • Fiat Punto
  • Kymco Grand Dink 150
  • Simson S 51
  • Kingway Coliber

Co robią kierowcy na PJ