Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1977 r.
Milówka
1600 cm3
73 KM
0.00 s
Amerykańska coupeta z europejskimi standardami w japońskim wykonaniu :) Jej sylwetka jest cudownie niedopowiedziana, i wręcz prawie przegadana :) Takie Ferrari dla fryzjerek :)
Brak. Ten samochód nie potrzebuje sporej ilości spoilerów i innych dodatków, aby był zauważalny na drodze. Jedyna modyfikacja to atrapa z lampami z Poloneza, gdyż problem jest ze zdobyciem oryginalnej.
Niewysilone 1600 z dwoma wałkami wyważającymi zapewniającymi harmonijna i cichą pracę silnika.
Wnętrze dośc ciasne, szczególnie na siedzeniach tylnych, co jest typowe dla tego typu samochodów. Po prostu 2+2. Pomimo tylnego napedu bagażnik jest dość spory.
Przednie dośc nowoczesne jak na tamte czasy (kolumna McPhersona), natomiast tył archaiczny (sztywny most napędowy wsparty na półeliptycznych resorach piórowych)
Oryginalny japoński kaseciak "Jesko" z I połowy lat 80.
Każdy wyjazd tym samochodem na drogę jest pamiętny, więc nie będę się rozpisywał w tym temacie :)
Będę go posiadał aż do grobowej dechy - mojej albo jego :) W niedalekiej przyszłości być może otrzyma żółte tablice.
Plusy zarazem są jego minusami. Przy tak starym i nietypowym samochodzie to kwestia gustu i przyzwyczajenia.
Zawsze lubiłem to co nietypowe, więc sam fakt posiadania takiego samochodu jest dla mnie szczególnym osiągnięciem.
Dużo tego :)