facebook
System PJ
to 129 374 pojazdów na 669 417 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Skoda Octavia 2005r

Oglądano już 5363 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Skoda Octavia »
  • Rocznik

    2005 r.

  • Właściciel

    bumier5

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Poznań

  • Pojemność

    1781 cm3

  • Moc

    180 KM

  • Max. moment obrotowy

    235 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.90 s

  • Opis

    Jedna z ostatnich RS pierwszej generacji dostępnych na polskim rynku - kupiona nowa w salonie we wrześniu 2005 przez mojego ojca (byłem współwłaścicielem).
    Niestety po przejechaniu niecałych 15000km została przez niego i z jego winy rozbita.
    Ksenony i klimatronic w serii, półskóra oczywiście też - dokupione ogrzewanie siedzeń, alarm fabryczny, czujniki parkowania z tyłu, tylna wycieraczka, podgrzewane spryskiwacze z przodu.
    Na zdjęciach auto nie ma alusów bo jest na zimówkach.

    GOLF V GTI Z TAKIM WYPOSAŻENIEM KOSZTOWAŁ 40000 ZŁ WIĘCEJ!!!

    PATRZCIE NA LEWY PRZEDNI BŁOTNIK - WIDAĆ CO STARANOWAŁA!!!

  • Tuning

    Chromowane pierścienie na głośniki w przednich drzwiach od Miloteca.
    Pełne wyposażenie (na polski rynek) z wyjątkiem szyberdachu i tempomatu.
    Z dodatków salonowych nakładki na progi wewnętrzne, roleta na tylną szybę, gumowy dywanik w bagażniku, siatka do mocowania bagażu, zabezpieczenia kół.

  • Silnik

    Kultowy 1,8 turbo - powyżej dane fabryczne, na hamowni miał 179 koni z włączonymi wszystkimi pożeraczami prądu, a z wyłączonymi 195(!) - danych momentu nie pamiętam (nie chce mi się teraz szukać wydruków).

  • Wnętrze

    Seryjne - biała wykładzina podłogowa, czarna podsufitka - co najmniej niepraktyczne jeśli chodzi o podłogę.

  • Zawieszenie

    Seryjne. Wentylowane tarcze hamulcowe również z tyłu, zielone zaciski hamulcowe.

  • Car Audio

    Fabryczne radio - Skoda Symphony + 8 głośników + zmieniarka CD w bagażniku.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda jak jechałem sam :)

  • Perspektywy

    Były w planach jakieś gadżety od Miloteca.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy: super zawieszenie i hamulce, dobre fotele, silnik mocny, ale nie do końca reakcje na gaz adekwatne do ruchów pedału, powyżej 4 tysięcy obrotów brakowało mu drugiego oddechu wolnossących benzyn.
    Minusy: mało miejsca między deską rozdzielczą a pedałami, słaba widoczność do tyłu, mnie osobiście ksenony wkurzały w nocy w mieście, za dużo elektronicznych pomocników, którzy powodowali tylko palenie klocków hamulcowych - na szczęście można było im dać czasowe wypowiedzenie :)

  • Osiągnięcia

    244 km/h z wyłączoną klimą (na światłach jeszcze wtedy nie trzeba było jeździć),
    240 z włączoną (fabryka podawała 235).
    Zero mandatów :)

  • Marzę o...

    Jakby miała napęd 4x4 i podłokietnik z tyłu (miała 3 zagłówki i 3 pasy trzypunktowe) to byłaby generalnie bliska ideału. Mogłaby mieć 6 biegów.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Zetka 50
  • Volkswagen Golf
  • Mitsubishi Lancer
  • Romet Pony 50
  • Simson KR 51 schwalbe
  • Mercedes C

Co robią kierowcy na PJ