Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
1242 cm3
0.00 s
Fiat Cinquecento, od urodzenia Sporting. W moich rękach od 2001 roku.
Plan modyfikacji opiera się na skompletowaniu części tuningowych, które są bądź były dedykowane dla tego modelu.
Swap z fabrycznego 1.1 Spi na 1.2 Mpi z Fiata Punto Mk1, zblokowany ze skrzynią 6biegową z Punto Mk2 Sporting oraz kosmetyczne zmiany:
- Rurowy kolektor wydechowy 4-2-1
- Dedykowany układ wydechowy OMP składający się z elementu zastępującego katalizator, tłumika środkowego i tłumika końcowego
- Układ dolotowy MG Motorsport
Praktycznie seryjne:
- Skórzana tapicerka z Seicento Abarth
- Kierownica MOMO/Abarth z nabą MOMO
- gałka zmiany biegów z Pandy 100HP
Obecnie:
- Sprężyny progresywne AP
- Nawiercane tarcze hamulcowe Zimmermann
- Felgi Abarth SL1118 z oponami 185/50/14 Yokohama A520
Brak.