facebook
System PJ
to 129 374 pojazdów na 669 417 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat Bravo 1996r

Oglądano już 6710 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat Bravo »
  • Rocznik

    1996 r.

  • Właściciel

    Marczy

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Warszawa

  • Pojemność

    1747 cm3

  • Moc

    115 KM

  • Max. moment obrotowy

    155 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.50 s

  • Opis

    FIAT Bravo GT 1.8 16V

    Wyposażenie:
    • klimatyzacja
    • wspomaganie układu kierowniczego
    • elektryczne przednie szyby
    • elektryczne lusterka
    • centralny zamek
    • 1x Air Bag
    • regulacja ustawienia przednich reflektorów
    • regulacja wysokości fotela
    • regulacja ustawienia kierownicy w pionie
    • regulacja jasność podświetlania zegarów
    • halogeny
    • alufelgi 15 cali/opony 185/55 R15
    • obrotomierz
    • dzielona tylna kanapa
    • podświetlany i zamykany na klucz schowek
    • podświetlanie bagażnika
    • immobilizer FIAT CODE

  • Tuning

    Zmiany:
    • ciemne kierunki
    • usunięte emblematy
    • wolny układ wydechowy
    • czerwone zaciski i bębny
    • wydech końcowy REMUS
    • żarówki Philips Vision Plus
    • polerowana pokrywa silnika
    • felgi aluminiowe AZEV C 16x7,5
    • sportowy stożkowy filtr powietrza + dolot

  • Silnik

    FIAT 182 A2.000

    • Pojemność: 1747
    • Liczba cylindrów: R4
    • Moc: 83kW/5800rpm
    • Moment: 154Nm/4400rpm
    • Kompresja: 10,3:1
    • Średnica Tłoka: 82mm
    • Skok Tłoka: 82,7mm
    • Układ rozrządu: DOHC
    • Liczba zaworów na cylinder: 4
    • Rodzaj zasilania: MPI
    • Świece zapłonowe: NGK BRKC6

    Stosuje olej silnikowy Castrol Magnatec 10w40

  • Wnętrze

    Dosyć komfortowe choć jest trochę twardo ale ogólnie przyjemne, sporo miejsca wewnątrz, dobrze rozplanowane, ergonomia bez zarzutu, bez większych zmian wnętrze pozostało seryjne...

  • Zawieszenie

    W pełni niezależne, przód na kolumnach McPerson z wahaczami poprzecznymi, z tyłu wahacze wleczone pracujące na łożyskach, nie ma żadnej belki skrętnej co jest krokiem na przód w stosunku do konkurencji z tamtego okresu :)

    Tuning:
    • z przodu twardsze sprężyny o żółtym oznaczeniu
    • amortyzatory przednie BILSTEIN B4
    • z tyłu twarde sprężyny o czerwonym oznaczeniu
    • amortyzatory tylne gazowe BOGE
    • w planie obniżenie -35mm

  • Car Audio

    Audio bez fajerwerków, ale słychać że coś gra...

    • radioodtwarzacz cd/mp3 Pioneer DEH-P7500MP

    • przód fabryczne głośniki NOKIA
    (2x woofer i 2x tweeter)

    • tył zestaw MAGNAT DARK POWER 213
    (2x woofer i 2x tweeter)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Opole Lub. > Łeba > Opole Lub.
    (ok.1340km), średnie spalanie 6,9l/100km

    II OGÓLNOPOLSKI ZLOT BBTP
    GDYNIA-ŁEBA

  • Perspektywy

    Samochód sprzedany już jakiś czas temu...

  • Plusy i minusy pojazdu

    + włoskie auto
    + zwrotność i poręczność
    + dynamika
    + komfort
    + prowadzenie
    + atrakcyjny wygląd
    + praktyczność
    + dostępność i cena części zamiennych
    + niepowtarzalny design
    + silnik (dynamiczny, elastyczny, oszczędny)
    + klimatyzacja
    + przyzwoite średnie spalanie E95 ok. 7,5-8l/100km

    - jakość niektórych materiałów wewnątrz
    - mały bagażnik ok. 280l
    - drobne niedociągnięcia w wykończeniu
    - niektóre części tylko w ASO
    - trzeszczące plastyki wewnątrz na nierównościach
    - duże spalanie w mieście minimum 9,5l

  • Osiągnięcia

    • prędkość 210km/h :D

    • spalanie średnie 7l benzyny na 100km, przy płynnej i spokojnej jeździe :)

    • w trasie przy prędkości średniej 100-110km/h pali ok. 6,5l/100km

  • Marzę o...












Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha DT 125
  • Fiat 131
  • Aprilia RS 125
  • Mercedes C
  • Mazda 323
  • Volkswagen Vento

Co robią kierowcy na PJ