Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Gostyn
5700 cm3
300 KM
500 Nm
5.00 s
Chevrolet camaro Z28 IV generacji z 1994 roku
Przebieg 88000 mil
Felgi pochodza z corvette maja 17 cali srednicy, jezdze na oponach szerokosci 275 na wszystkich 4 kolach
- Dolot zimnego powietrza firmy SLP czyli dwa stozki pod autem.
- Stuningowana skrzynia biegow, dziala duzo szybciej od seryjnej.
- nieseryjny wydech, stalowe kolektory edelbrock, wydech wykonany z nierdzewki
- swiatla zostaly zamienione na europejskie soczewkowe reflektory Hella z zarowkami H7
Silnik V8 LT1 fabrycznie o mocy okolo 285 koni, mysle ze po modyfikacjach jakie zostaly przeprowadzone moc zwiekszyla sie o okolo 10-15%
Wnetrze to seryjny czarno - szary welur a z wyposazenia dodatkowego znajdziemy:
- klimatyzacje
- elektryczne szyby
- regulowana kierownice
- tempomat
- halogeny
Seryjne z fabrycznymi amortyzatorami :)
Niby miekkie, ale tylek odbity :)
Radio panasonic + glosniki tonsil
Kazda podroz tym autem zapada w pamiec, auto przyciaga uwage ludzi i nie sposob pojechac gdziekolwiek niezauwazonym
Chce w przyszlosci usztywnic bude poprzez montaz Subframe Connectors
Mysle rowniez o wiekszym utawardzeniu auta.
Minus ktory jest w sumie plusem ;) to brak kontroli trakcji. To auto praktycznie caly czas piszczy kolami.
Niestety jak popada robi sie naprawde niebezpiecznie.
W sumie mam to co chcialem i narazie o niczym nie marze :)
Tutaj mozna zobaczyc jak auto sie prezentuje w ruchu
(skopiuj link i wklej do przegladarki)
http://www.youtube.com/watch?v=F0YciabiQOA
A tutaj jak wyglada przyspieszanie
(skopiuj link i wklej do przegladarki)
http://www.youtube.com/watch?v=IhFPQNHWA5o