Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Toruń/Dublin
1896 cm3
110 KM
235 Nm
0.00 s
Moja kolejna Audiczka, tym razem w dieslu :D Zawsze chcialem miec, no i sie spelnilo, a do tego jeszcze pare pomyslow na przerobienie. Poczatek juz jest...
Zawieszenie gwintowane FA Technix Sport Fahrwerk, obecnie ok.-60, lampy przednie z modelu 99-01, HID Xenon Conversion 6000K, diodowe postojowki, wydech koncowy stal nierdzewna z Audi S3 (nie na fotkach), wskaznik boost Auto Gauge (jak narazie 1.1 bara)
1.9 TDI z oryginalnym przebiegiem 137 tys.mil i niestetety musialem turbinke wymienic, ale moze to i lepiej dla mnie :) Silnik 110 konny, radzi sobie doskonale, no i ten moment obrotowy... No i turbinka, bo "no turbo, no fun" :D
Ciemne, ponure, ale spokojne i funkcjonalne, za to lubie niemieckie fury. Skorzana kierownica, klimatyzacja z Climat Control, elektryczne szyby, 2 poduchy, ogolnie seria.
Doniedawna seria, ale juz jest elegancki gwint i zabawa... wyzej, czy nizej?!
Seryjne radio Audi Concert, zmieniarka Panasonic na 6 plyt, 8 glosnikow, calkiem przyjemnie.
Jeszcze brak, ale na tym zawiasie napewno beda...
Napewno felgi 18", nie mniej, nie wiecej, klocki EBC + tarcze Brembo, Tuning Box (szukam) i zobaczymy co jeszcze
Minusow brak jak narazie i oby tak pozostalo :)
Kazdy prog zwalniajacy (ostatnia fotka)
Nadal S4... Lub swap na 2.6... Kto wie!?