Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Wien
1760 cm3
160 KM
225 Nm
8.10 s
Fabryczne Corrado z kompresorkiem G60 . el. szybki, el. lusterka, el. szyberdach , maska z VR6, atrapka RS, przyciemnione tylnie lampki i szybki, tlumniczek REMUSA.
Felgi fabryczne BBS , zima 15x185/60 lato 15x50/205
Maska od VR6 , atrapka , w srodku dodatkowe zegary. Przyciemnione szybki i lampy. Maly tlumniczek remusa.
210 tys km. stan ok z nawet dobrym cisnieniem.
Wsumie cos tam bylo wiecej zrobione. Przebodowany lekko G gosc ktory sprzedawal mowil ze ma wiecej kucy ale nie wie ile.
Strumiennica wiem ze byla i przebodowany dolot powietza z stozkiem K&N
Seria
JVC (mp3)4x50 wat na moswetach + glosniki Pionier 2x150 wat + tuba 450 wat
Z padnietym G na autostradzie 210km/h o dziwo.
- duze spalanie. (10-16l)
- problemy z G
+ niepowtazalne autko
+ fantastyczne wrazenia z jazdy
Rozlozylem Honde CRX 1.6 VTI 160 KM :D I to wcale nie szrota. Honda byla po profesionalnym tiuningu zewnetznym w wiedniu. Jest to Honda goscia ktorego znam.
Ps. to jest moje byle autko.