facebook
System PJ
to 129 374 pojazdów na 669 417 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Daihatsu Charade 1994r

Oglądano już 8915 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Daihatsu Charade »
  • Rocznik

    1994 r.

  • Właściciel

    StiQ

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Jasło

  • Pojemność

    1590 cm3

  • Moc

    105 KM

  • Max. moment obrotowy

    145 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Na pierwszy rzut oka to kolejny czerwony hatch-back ale to wrażenie jest złudne, o wyrazistym charakterze tej subtelnej Japonki mogą świadczyć dyskretne oznaczenia, zderzaki z dokładkami oraz lotka na tylnej klapie, te detale subtelnie podkreślają jej gorący Temperament.

    Info:

    Daihatsu Charade G201 GTI 1,6 16V
    Pojemność: 1590 ccm
    16 zaworów
    Moc KM\Nm: 105KM\136Nm

    Wyposażenie:

    Elektryczne szyby
    Elektryczne lusterka
    Wspomaganie kierownicy
    Immobilizer
    Centralny zamek
    Auto-Alarm
    4xTarcze


    Pakiet ospojlerowania Seryjny GTI:
    Dokładki zderzaków + Lotka

  • Tuning

    Daihatsu Charade w tej wersji nie potrzebuje tuningu by zawstydzić nie jednego na drodze... Charade posiada idealna równowagę, każda ingerencja w wygląd, burzyła by doskonała linie....

    Autko posiada 2,5" wydech zakończony Tłumikiem MUGEN

    Hm chciałbym doprowadzić do wstawienia soft Turbo i uzyskania 100KM z litra czyli docelowo 160KM.

  • Silnik

    Dobrze znane serce z o wiele większego brata Daihatsu Applause 1,6 a dokładnie 1590 ccm SOHC 16V, generujący w europie moc 105 KM i 136 Nm, ten sam silnik na rynku azjatyckim osiąga seryjnie moc 124 KM, dla maniaków nie szukających pół-środków i znających sie troszkę na rzeczy ten silnik jest idealna baza do turbo, znane są modele osiągające moc 280 KM,

  • Wnętrze

    Ergonomia stoi na wysokim poziomie, wszystko dostępne dla kierowcy bez odrywania oczu od drogi, intuicyjność wykonywanych czynności, siedzenia kubełkowe z genialnym trzymaniem bocznym, idealne do pokonywania szybkich i ciasnych zakrętów, twardość foteli sprawia ze można w nich przemierzać setki kilometrów, Miejsce dla kierowcy i pasażera ponad przeciętne,

  • Zawieszenie

    Autko genialnie zestrojone, twarde i sztywne, kocha prędkość a jeszcze bardziej ciasne szybkie jedne po drugim następujące po sobie zakręty, nie występują tu przechyły autko wchodzi jak i wychodzi z zakrętu pewnie nie ma mowy o kołysaniu, całości dopełnia dobra guma na feldze, a dokładnie TOYO PROXES CF1...

  • Car Audio

    Standard - Nie jestem audiofilem - W zupełności wystarczają mi 4 x głośniki by DAIHATSU, w planach chce zapodać jednostkę główna PIONEER oraz zmienić standardowe głośniczki na PIONEER'a

    - Head Unit już jest - PIONEER DEH-2000MP - aktualny model na 2008r.

    - Co do głośników muszę poczekać na dowiezienie w kolorze szarym/srebrnym/stalowym

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Hm przygoda zaczyna sie już po zasiadnięciu za kołem kierownicy głęboko w fotelu, na kolejne doznania nie czeka się zbyt długo, przekręcenie kluczyka i rozlega sie miły i długo oczekiwany dźwięk mruczącego silnika...Bezcenne...za resztę zapłacisz karta MC :)

  • Perspektywy

    W perspektywach:

    Malowanie pokrywy zaworów...

    Head unit - PIONEER - JUŻ JEST

    Aluxy - A dokładnie 14" MOMO GT2 / TOORA również 14"

    Tarcze & Klocki - EBC green stuff

  • Plusy i minusy pojazdu

    Hm jedynym minusem jaki od paru lat posiadania Daihatsu znalazłem to dostępność do części, a raczej trudności w zdobywaniu ich....!

    Ale ta mała bolączka jest wynagradzana cudowna i narowista jazda...Genialnym przyśpieszeniem i trzymaniem sie drogi.

  • Osiągnięcia

    Hm mało które samochody są wstanie dotrzymać kroku tej jednostce, z pod świateł wystrzeliwuje jak pocisk, i nie tracąc animuszu przyspiesza nie ociągając sie, wskazówka szybko wskakuje na REDLINE....
    T. Yaris 1,0
    T. Yaris 1,3
    S.Swift 1,3
    C.Xsara 1,9 HDI
    VW GOLF IV 1,6 - pod górę - szerokie 2 pasy....

  • Marzę o...

    Marze o tym by doprowadzić moja Charade do 280KM...:)

    Ale marzeniem które pragnąłbym wprowadzić w życie to SoftTurbo i moc rzędu shamowanych 160KM

    DAIHATSU YRV 1,3 TURBO - 130KM

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Własne Projekty Motorower
  • Suzuki GS 500
  • Renault Megane Coupe
  • Romet 50 T-3
  • Volkswagen Golf
  • Ford Escort

Co robią kierowcy na PJ