Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Dąbrowa/Poznań
1300 cm3
65 KM
92 Nm
0.00 s
replika rajdowego Fiata 125p z lat 80 tych.
nie lubie tego słowa wolę modyfikacja :)
chwilowo "seria" 1300 po kapitalnym remoncie przy okazji którego przerobiłem głowicę-planowanie obróbka kanałów,pasowanie kolektorów,wyważony układ korbowo-tłokowy,lekkie koło zamachowe, gaźnik z silnika 1500,koletor wydechowy 4-2-1,sportowy układ wydechowy firmy Michel, skrzynia biegów 5-bieg... moc seryjnie 65KM po przeróbkach ??KM i ???Nm-bardzo sympatycznie się jeździ...
...wkrótce też przerobiony silnik 1600 ohv z Poloneza "prawie seryjny" ;P
kubełki Bimarco C,pasy szelki Sabelt,kierownica Monte Carlo,obrotomierz,klatka bezpieczenstwa.
przód sprężyny od poldka trucka,amorki Bilstein,wszystkie inne rzeczy nowitenkie,obspawane wahacze przednie
tył:amorki Bilstein,resory od 125p Kombi,wkrótce przeróbka resorów i wymiana mostu na taki ze szperą i krótkim przełożeniem 4,55
koła: stalowe 7x13 Mattig na ulice,6x13 Acropolis na rajdy,stalówki od poloneza na zime i szuter.chętnie kupie poszerzane stalówki FSO
wrótce:hydrauliczny hamulec ręczny, przewody hamulcowe w stalowym oplocie,felgi Ats Classic 7x13 :)
dłubnięty wydech,lekko wyjący most
każdy kilometr przejechany tym autem,wybuch silnika 1500
dalsze modyfikacje auta aby było szybsze i piękniejsze
3m-ce w klasie 125p IIIel.Youngtimerparty 2010
kolejnch pozytywnych"sukcesach" wynikach w Youngtimer Party,startach w wyścigach górskich w klasie historycznej i w PPZMocie w klasie RWD.