facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 414 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Volvo V70 1998r

Oglądano już 8515 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Volvo V70 »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    940stationwagon

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Warszawa

  • Pojemność

    2461 cm3

  • Moc

    140 KM

  • Max. moment obrotowy

    290 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.80 s

  • Opis

    Nabylem w koncu stycznia 2008.
    V70 TDI prod.11.1998 model 99.
    Silnik w stanie idealnym.Z rury wydechowej praktycznie bezbarwny! wylot spalin, nawet po przygazowaniu !!!, a wiadomo jak Diesle kopca niemilosiernie.268.000 przebiegu, wiec stan silnika i turbiny powala! :D
    SIPS (Volvowska klatka bezpieczenstwa),czerwone lampki w drzwiach. Boczne AirBagi wspomagajace uklad SIPS. WHIPS (system zabezpieczajacy przed urazami kregoslupa). Polskora (najlepsza bo welur sie przeciera po bokach, a w full skorze sie jezdzi po siedzeniu i grzeje latem. Nie wspominajac o pekaniu skory, glownie na siedzieniu kierowcy). Klimatronic dwustrefowy, pelna elektryka szyb i lusterek, podgrzewanie lusterek, elektryczny szyberdach, centralny zamek, manualna skrzynia, 16 calowe oryginalne Volvo Alu, kupilem oponki Dunlop M3 Winter Sport 205/55 R16, na zapasie piaty taki sam Alu !!! i na nim Bridgestone.
    Zrywny i szybki jak na 1,6 tony.
    Bardzo sztywny,wiec wypadniecie na zakrecie nie grozi w tym malenstwie.

  • Tuning

    Volvo po tuningu to tak jak Maluch126p w Dieselu!
    To po prostu sie gryzie :)

  • Silnik

    rakieta! skubaniec ma taka sile pociagowa, ze na zalaczonym pierwszym biegu i rowniusich 850 RPM ciagnie pod spore wzniesienie, a ja trzymam nogi na podlodze :D to jest dopiero fun po benzyniaku. Warto zaznaczyc, ze masa wlasna tego malenstwa to ponad 1,6 tony!

  • Wnętrze

    eleganckie, jasne, szyber!

  • Zawieszenie

    sztywne

  • Car Audio

    Soniaczek MP3/WMA z AUX-em na Mosfecie.Niby nie drogi model,ale wyglada rasowo! i ta ergonomia przyciskow :) Podlaczylem to i odpalilem.Jeszcze nie wiem co mam w srodku (jakie glosniki) ,ale zdebialem! doslownie wbilo mnie w siedzicho!
    Niedlugo zajrze co sie kryje pod maskownicami bo gra to zarabiscie.Dzwiek powala jasnoscia i pelnym pasmem.Jestem w szoku,doslownie w szoku bo nastawilem sie na fajne radio z mialem nadzieje dobrymi glosnikami,a tutaj brzmi TOTALNIE ODLOTOWO!

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Pierwsza dlugodystansowa tym cudenkiem
    Wawa-Bialka Tatrzanska-Wawa.800 kilometrow,a po powrocie w baku zostalo jeszcze na okolo 200km :D
    Po benzyniaku z LPG to niewiarygone :)
    LPG musialem tankowac w trasie co okolo 280-300km bo zbiornik byl w kole zapasowym.Tutaj podjezdzam pod stacje raz na 1000km !!! :D
    Podjazdow pod wzniesienia nie slyszalem (2.000 RPM :D). Po wolnossacym benzyniaku to najwiekszy szok. 140KM i 290NM daja rade w kazdych warunkach.
    Brak Audio nie przeszkadzal.2,5 litrowego TurboDiesela koncernu VW/Audi przez kilka godzin moglem sluchac z wielka frajda.

  • Perspektywy

    Stopniowo bede realizowal moje plany w tej kwestii.
    Brakujacy dekielek w tylnym kole juz jest na miejscu :)
    Zmienilem wyexploatowane Zarowki H7 Osram Nightbreaker na Philips X-treme Racing Performance.Biale postojowki Philipsa W5W Bluevision. Lampy juz zdemontowalem i umylem od srodka.Kierunki przednie zmienilem na nowki :) zarowki powymieniane ;) cala masa dupereli i drobiazgow. Wyeliminowane wszytkie brzeczace duperele. Nabycie latem Nokianow H (rewelacja!) Odpicowane alufelg, wlasnoreczne dokladne upranie (musialem szczegolnie po glikolowej powodzi) calego wnetrza, nawoskowanie calej karoserii. Fura caly czas dopieszczana.

  • Plusy i minusy pojazdu

    - najwiekszy za to,ze nagrzewnica jak sie okazalo byla do wymiany (do kabiny ciekl plyn chlodniczy) jak tylko kupilem Volvine,wiec demontaz calego przodu,zeby wymienic (tapicerka,decha) MASAKRA! ale poza tym wszystko perfect,jak na razie :) Bylo ciezko.Parowanie wnetrza niemilosierne! Wilgotnosc we wnetrzu pojazdu wynosila 90%,ale teraz juz prawie o tym zapomnialem.Doplacilem na starcie 2.500pln.W A.S.O i tak bym zabulil ze 4.000 za taka robote.
    Gazety na podlodze, ten zapach glikolu! mokra podloga...
    juz z tym koniec :D
    + jak na razie najwiekszy za mobilnosc na jednym tankowaniu do pelna i relatywnie male spalanie jak na taka bude :) no i wrazenia z jazdy !
    Start spod swiatel prawie jak samolotem (przy mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu) nie robie jednak tego bo spokojna jazda dostarcza o wiele wiecej przyjemnosci :) Diesela nie wkreca sie wysoko, on ciagnie od samego dolu :D

  • Osiągnięcia

    zdobycie tego cuda i dbanie o to by caly czas cos w nim polepszyc :D

  • Marzę o...

    malej awaryjnosci skomplikowanego motoru o duzej kompresji. Dobrze brzmiacym Audio w tym Dieselku.Wnetrze ciche w czasie jazdy,wiec da rade :)

    jeszcze niedawno marzenie,a po pierwszym sound checku TOTAL SZOK!
    Audio po prostu wymiata :)
    Kupilem bez zadnego Audio,z dziura w konsoli i gosc mowil,ze babka,ktora sprzedala Volvo powiedziala,ze za 400 Euro daje mu radio.Naturalnie handlarz nie wzial.
    Napawalo optymizmem jak to uslyszalem.W takim sprzecie glosniki musza byc co najmniej lepsze niz dobre.
    Okazalo sie po kupnie zwyklej jednostki SONY na Mosfecie, ze Audio mam wypas na maxa!

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Mondeo
  • Simson S 51
  • Kawasaki GPZ 500
  • Derbi Senda DRD SM
  • Volvo C70
  • Yamaha Aerox 50

Co robią kierowcy na PJ