facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 414 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Seat Inca 1996r

Oglądano już 7349 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Seat Inca »
  • Rocznik

    1996 r.

  • Właściciel

    Lop745

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Wałbrzych

  • Pojemność

    1900 cm3

  • Moc

    64 KM

  • Max. moment obrotowy

    124 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    18.00 s

  • Opis

    Autko mam od września 2007. Jak dotąd sprawuje się znakomicie:) Idealny na firme 400-500kg to jest pikuś dla niego 2xIR6000

  • Tuning

    Tuning ukryty-tona spoilerów, 6 rur wydechoych, po 3 z każdej strony ziejące ogniem. Moc silnika ok. 700KM, wiem że mało ale dziewczyna mi ograniczyła budżet mówiąc żebym sobie krzywdy nie zrobił. Dwa spoilery DTM i poszerzenie na ala\'calibra od \"RIGERA\". Sprzęt grajacy \"safari 9000\" wyżej niż \"jakiś\" hi-end\'dzik:). Butla 40l z podtlenkiem azotu:) 2 x 42\" plazmy w zagłówkach (wiem... nikt nie ma takiego wypasu, ale musiałem się pochwalić żeby w kolejnej serii \"PIMP MY RIDE\" nie mówlil że to oni są prekursorami tego stylu), i 7\"monitor w kierownicy:)

    PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ:
    3 x 3,5 monitorki w pedałach i podgrzewane rygle od drzwi.

  • Silnik

    1.9 D prosty i praktycznie bezawaryjny silnik, nie posiada żadnej elektroniki która mogłaby się sypać! Wszystko na oryginalnych częściach i markowych dodatkach:)

  • Wnętrze

    -Siedzenia i boczki drzwi z Corrdoby
    -Zegary od Golfa mk3
    -Montaż klimy

  • Zawieszenie

    PRZÓD:
    -standard (jak się skonczą to gazowe),
    TYŁ:
    -resory przerobione u kowala na niższe i twardsze (niżej niż normalne Caddy)

  • Car Audio

    Brak, ale w planach już coś się szykuje, tylko nie mam kiedy się za to zabrać, po poprzednim aucie została skrzynia i wzmacniacz MAGNATa, a że jeżdze tym autem dużo to napewno coś zamontuje, bo na tym radyjku ala\\\'safari kasetowym to padaka jest:)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Kupno auta o 1:40 Pozdro dla Wajchy

  • Plusy i minusy pojazdu

    PLUSY:
    -wymiary i ładowność (lepsze niż nowsze konstrukcje Berlingo i Partnere)
    -silnik i zawieszenie bezawaryjne
    -koszty eksploatacji
    -bezproblemowa obsługa (naprawy itp.)
    -spokojnie można się rozpędzić do 165km/h (max)

    MINUSY:
    -czas rozgrzewania się świec żarowych ok 30sek. (przyzwyczajenie do Meganki dCi -przycisk START i po sek. wyjazd z garażu:))
    -tak z drugie tyle pod maską i byłoby pięknie:)

    Idealny na firme, niskie koszty i tanie części...

  • Marzę o...

    ... yyy oczywiście skromnie... Mercedes S400CDI lub CL500 i jeszcze to:
    http://pl.youtube.com/watch?v=zjjOZKxwcYY&feature=related

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Baotian BT50 QT9
  • Romet Pegaz
  • Kingway Ufo
  • Simson S51 Enduro
  • FSO Polonez Caro
  • Router Traffico XS

Co robią kierowcy na PJ