facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Mercedes W124 1990r

Oglądano już 2624 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Mercedes W124 »
  • Rocznik

    1990 r.

  • Właściciel

    MatthewSinger

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Dobra

  • Pojemność

    3000 cm3

  • Moc

    180 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Kupiłem go 21 sierpnia 2007 r. Był biedny, zaniedbany, lecz emanował nadal klasą. Szybko trafił do mechaników, Marcina i Marka, którzy jako mechanicy mają serce do aut. Najistotniejsze naprawy pochłonęły sporo gotówki, ale Mercuś odwdzięcza się na co dzień kapitalną jazdą: układ NIVO (tylna oś) działa bezbłędnie, zawieszenie wybiera nierówności bez zarzutu. Zero stuków, puków; jazda na wprost ok. Nowe opony zimowe Continental są należytym uzupełnieniem układu jezdnego. Po prostu wspaniały, nieco zawadiacki Mercuś, członek Rodziny.

  • Tuning

    Jedynym udziwnieniem, pochodzenia germańskiego, jest klapa silnika. Poza tym 100% oryginał - prócz pewnych elementów pochodzenia firmy Beru. Jestem zwolennikiem utrzymywania oryginalnego, fabrycznego wyglądu. Zatem tuningu zdecydowanie nie będzie.

  • Silnik

    Pszczółka a może raczej szerszeń:). Ładnie wchodzi na obroty rzędu 6.200, bez problemu...:)

  • Wnętrze

    Tutaj jest sporo do zrobienia. Jutro tj. 27.11.2007 zostanie naprawiony fotel kierowcy - uszkodzone trzymanie boczne. Poza tym należy się staranne wypranie tapicerki, wymiana napinaczy pasów.
    Ha: mamy 10.12.2007 r. i fotel naprawiony, tapicerka wyprana, dołożone gumowe dywaniki na czas zimowy - wszystko patrz fotki.

  • Zawieszenie

    Bez zarzutu. Wydaje się nieco być nieco obniżone, ale to nie moja robota, tak było, gdym go nabył.

  • Car Audio

    Należy zlecić naprawę instalacji głośnikowej znakomitego radia Becker. Dodatkowo mamy przejściówkę do iPoda, działa znakomicie.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Razu pewnego, około października br., jechałem służbowo do Barlinka i z powrotem. Powrót był koszmarny, ponieważ silnik gasł co 10-15 kilometrów. Średnia prędkość na trasie 100 km to ca. 30 km/h. Akumulator przeżył (ledwo).

  • Perspektywy

    Mercuś zostanie tak długo, jak to będzie praktyczne. Spełnia dokładnie potrzeby użytkowników. Będzie zadbany, czysty; dostanie zawsze porządne płyny i części, i to wszystko na czas. Na wiosnę dostanie nowe oponki letnie.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy: zawieszenie, silnik, osprzęt, nadwozie, dostępność części i serwisu.
    Minusy: parę drobnych usterek, łatwych do usunięcia jak np. przepalone liczne żaróweczki we wnętrzu.

  • Osiągnięcia

    Prawie że domknięcie licznika (220 km/h) na trasie Szczecin - Kołbaskowo, bezwietrznie, lekko z górki, bez specjalnego problemu, przy akompaniamencie niezbyt dręczącego odgłosu powietrza omywającego karoserię.

  • Marzę o...

    Mercedesie W-124 ale w wersji 24-zaworowej, co w żadnej mierze nie oznacza detronizacji Mercusia. Poza tym jestem żądny poweru czyli wersji AMG lub Brabus, najlepiej jakiejś pięćsetki.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Escort
  • Kymco Grand Dink 150
  • Ford Escort
  • WSK 125
  • Kawasaki ZX-12R
  • Romet Pony M301

Co robią kierowcy na PJ