facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Mazda 323 1991r

Oglądano już 5020 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Mazda 323 »
  • Rocznik

    1991 r.

  • Właściciel

    BratCukierka

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Brodnica /www.mazdaspeed.pl

  • Pojemność

    1324 cm3

  • Moc

    83 KM

  • Max. moment obrotowy

    110 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Autko pochodzi z 1991 roku. Zostało zakupione w Niemczech przez pierwszych właścicieli którzy przejechali blisko 200.000 głównie na trasie Norymberga - Brodnica serwisując autko w ASO, następnie w 2004 roku odkupił je mój znajomy który jeździł autkiem do grudnia 2006 roku (przez okres użytkowania mazda miała kilka wizyt u blacharza lub lakiernika - po stłuczce z przodu ale na szczęście delikatna bo wszystko zostało ori tylko niestety zderzak jest lekko pęknięty i popękane mocowania reflektorów oraz atrapy, był także uszkodzony przedni błotnik od kierowcy na szczęście nie było nakładania szpachli tylko wymiana na "nowy", było także kilka innych wgnieceń ale zostały usunięte, no i uszkodzenie prawego tyłu krótko przed kupnem - na szczęście o wszystkich uszkodzeniach wiem a część z nich widziałem sam na własne oczy) kiedy to ja odkupiłem Mazdę z przebiegiem 260.000 od niego doprowadzając zawieszenie do porządku...silnik był na szczęście perełka :) Po zrobieniu zawieszenia,tylnych hamulców i kilku drobnostek mogłem cieszyć się jazdą Madzią....i jest tak do dnia dzisiejszego :) i ciągle mam plany co do autka i nie mam zamiaru się go pozbywać

  • Tuning

    Końcowy tłumik motocyklowy (wybebeszony) od Suzuki,
    Short shifter by DIY, Alufelgi 15 cali MOMO z oponami 195/50 (seryjnie 155/70 R13), pomalowanie zacisków i bębnów czerwoną farbą FOLIATEC do hamulców

  • Silnik

    1,3i 16V B3 Benzyna, seryjnie 73-75KM
    Przebieg 270.000
    Moc po wizycie na hamowni:
    83,8KM @ 6043 rpm
    110,9Nm @ 4590 rpm

  • Wnętrze

    Seryjne zegary zostały zastąpione zegarami z mocniejszej wersji z obrotomierzem, przednie fotele (pół)kubełkowe od Mazdy 323F BG GT, Shortshifter ,

  • Zawieszenie

    zielone sprężyny H&R -40mm

  • Car Audio

    Radiomagnetofon Panasonic (Kaseciak) z pilotem, głośniki przód Magnat i tył (boczki) jakieś No Name

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Podróż do Torunia na Tuneball 2007, każda podróż to przyjemne wspomnienia :)

  • Perspektywy

    -pomalowanie atrapy,maski i dachu na czarno (jak na fotce VT) oraz reszta elementów ponownie na ori biały
    -AirBox
    -wyspawanie wydechu z kwasówki (jak będą pieniądze)
    -zmiana kierunków przy przednich światłach i w błotnikach na białe
    -Radio CD/MP3/USB + wzmacniacz+ skrzynia basowa
    -może mody silnika??
    -wymiana sprzęgła na nowe (ciągle ma oryginalne)

    SWAP silnika na 1,8DOHC, 1,8T od 323 BG GTX lub 1,6T od 323 BF GTX FWD

  • Plusy i minusy pojazdu

    +niskie spalanie
    +ładnie wkręca się na obroty
    +bez awaryjne
    -nie jeździ na wodę :P
    -czasami brakuje mocy

  • Osiągnięcia

    I miejsce w swojej klasie na 1/4 mili na zlocie TuneBall Toruń 2007 :) (oraz objechanie wszystkich z klasy wyżej poza zwycięzcą czyli moim bratem w 323F)
    Wszystkie naprawy,wymiany, modyfikacje dokonane przy pomocy wujka (koszty robocizny=0zł :) )

  • Marzę o...

    323 GTX/R lub RX-7 III Generacji :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat Stilo
  • MZ ETZ 250
  • Kawasaki ZX-10R
  • Honda Varadero
  • Zipp Simpli
  • WSK 125

Co robią kierowcy na PJ