Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
1400 cm3
105 KM
124 Nm
0.00 s
Jak narazie to filtr stożkowy Simota oraz filterek odmy Simota+zbiorniczek
,kolektor wydechowy 4W1, aluminiowy zbiorniczek na płyn chłodzący ,tuning wizualny silnika:D polerka !!
układ wydechowy z stali kwasoodpornej robiony na zamówienie w MG Motorsport
sportowa kierownica Raid
alu gałka ,nakładka alu na dżwignie ręcznego i nakładki na pedały
fotele kubełkowe IG Sport
zmienione podswietlenie na niebiesko
elektryczne szyby z przodu i z tyłu
elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka
podłokietnik ,boczki drzwi,podsufitówka i zabudowa bagażnika w czarnej alcanatrze z zielonym przeszyciem
sprzężyny z Trucka obcięte o 3 zwoje ,utwardzone przednie amortyzatory,z tyłu dodane długie pióro i skrócone wspornki o 3cm oraz utwardzone amory, stabilizator z Poloneza Kombi oraz drążek Panharda
radio Sony CDX-500GT głosniki w przednich dzwiach Magnaty(16)i gwizdki w przednich słupkach z tyłu głośniki 13 Hertz i JBL CS-1204 30cm w skrzyni ciśnieniowej, napędza to wzmacniacz AXTON ,zabudowa bagażnika
Kazda w której kierowcy innych aut zaczynają lub chca mnie wyprzedzić :)( Dla ciężko myślących:D auta \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"lepsze\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" o podobnej mocy:D )
Swap na 1.8 lub 1.6 Z Roverka , i wiele jeszcze sie zmieni :D
same plusy :)
1 miejsce za najładniejsze auto zlotu (Czerniewice 2008)
1 miejsce za najładniejszy Polonez zlotu (Czerniewice 2008)
2 miejsce za najładniejszy silnik imprezy: Tuningowe pożegnanie lata Gliwice 2008
2009
1 miejsce za największe modyfikacje (Ogólnoposlki zlot aut FSO Czerniewice)
2 miejsce za osiągnięcie najlepszego wyniku podczas pomiaru mocy auta z silnikiem Rovera 1.4 K16 - 104,7KM
2010
Notka w listopadowym numerze GT
2011
2 miejsce za najniższe auto zlotu Czerniewice 2011
1.8 16V TURBO :)